Nekad Rixy_:12 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rixy_:12

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leander

Vad är ditt discord namn? Rixy

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Joffe Lundqvist

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken på saker, Snäll,Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Joffe och kommer från en liten stad där livet alltid varit ganska lugnt, men samtidigt tråkigt. Han växte upp med en ensamstående mamma som kämpade hårt för att få vardagen att gå runt. Det har format honom till en person som vet värdet av hårt arbete, men som också lockas av snabbare och enklare vägar till framgång. Efter att ha fastnat i fel umgänge under tonåren, bestämde han sig till slut för att lämna sin hemstad och börja om på nytt i staden, han tänkte ansöka till stadens taxi jobb, och börja jobba där!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Tänkte rpa som taxi chef, då jag har varit det innan och tyckte det var roligt, så jag kommer bidra med att skapa bättre taxi rp, där det faktisk finns taxi bilar som åker runt hela tiden som i irl. och jag kommer bidra med bra social rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att bara vinna, du ska alltid ge motpartens en chans iallafall att vinna, då det ska vara roligt för båda parterna att rpa i senariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Jag har varit bannade innan för rdm, men det var när jag var no whitelist, och fattade inte helt vad som var roligt med fivem, men efter att jag ansökte till whitelist, så slutade jag med det och började rpa som man ska, och jag kommer absolut inte göra om dessa saker.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? (Powergaming: Inte rpa på skador) (Rdm: Döda nån utan en bra anledning)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, Jag är 60% norsk, så jag har lite svårt att prata på svenska men det går bra då jag har bod i sverige i 2 år nu, men det är nåra ord jag har lite svårt att säga.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka