Nekad Milo_2010 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milo_2010

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? 0fx3 och visnings namn Milo_2010

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jhoan hernández, 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Dryg, omtänksam, sprallig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jhoan var väldigt fotbolls intresserad men skadade sig i ung ålder, som ointresserad tonåring så tog han inte skolan seriöst och hamnade snabbt på en dålig väg på grund av hans hem ort som han bodde i. Hans föräldrar påkom honom ta droger med två av hans kompisar och valde att flytta honom till släktingar för att hans framtid skulle bli ljusare. När Jhoan var 18 så valde han att börja plugga till att bli Polis för att hjälpa andra unga att komma på en bättre väg istället för det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriösa men roliga scenarions där alla ska kunna ha så roligt som det bara går.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att man själv ska vinna ett scenario eller att bara du ska ha roligt utan att spela för att alla involverade ska få ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har råkat prata halv ooc förut. Det som hände var att jag träffade på en gammal kompis till mig och råkade säga han discord namn. det jag har lärt mig är att man ska tänka innan man pratar, istället för det jag gjorde kunde jag ha frågat vad han heter (hans karaktär) och sedan sagt att jag känner igen honom.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- Du dödar någon utan bakomliggande scenario, fear-rp du värnar inte om ditt liv, Metagaming- du tar information utifrån spelet som tillexempel din kompis säger hämta mig jag ligger död här.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Väntar svar från mod+

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Lämnat discord servern

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka