Accepterad Ritzenaren | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L31

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199120217590/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Ritzen

Vad är ditt discord namn? L31#5586

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Persson och han lever med sina två barn och sin fruga, just nu lever han som sjukskriven och den tiden börjar ju ta slut snart och då har han ju inget jobb. han har ett väldigt stort intresse av bilar och motorer, det har han fått av sin pappa som han har levt med på en bondgård hela sitt liv men bilar och motorer. han mådde väldigt bra med att leva med sina mamma och pappa. han växte ju upp med sin mamma pappa och sin storasyster. han levde ett väldigt normalt liv, han gick i skolan med bra betyg och han hade det bra med kompisar, han hade en bästa kompis som hette Liam men han nu ha tappat kontakten med väldigt mycket. sist dem sågs var det en jul när dem tog sig samma och promenerade och hämtade en jul gran. han gick ut ur skolan med bra betyg och allt sånt bra men sen har han sovit väldigt dåligt dem senaste månaderna, därför har han varit sjukskriven.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli wl för att kunna utveckal min och andras rp nivå så mycket som möjligt jag vill ha den bästa rp nivån. jag vill kunna ha testa på att jobba som olika saker. och jag vill kunna ha roligt med minna kompisar som är wl. och ha skit kul med att rpa på servern för det kulle vara riktigt kul om jag fick det

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag vill ha en bra roll på serven som gör det ännu roligare att spela än var det redan är. Jag tror det kommer att bli riktigt roligt att spela med whitelist och samarbeta med andra som också har det. och för att tex ksk bli kriminell eller som erik dröm att bli mekaniker eller bilförsäljare.

Hur hittade du Unive? Jag och min kompis hade precis laddat ner Five M och då sökte vi på SWE på flödet och då testade vi den och sen desss har jag börjat spela mer och mer på denna server och jag ha snart nästan 530 timmar nu utan wl så nu känner jag att det är dags

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt mål med mitt roll spel är att ha kul och kunna gibba med mina kompisar och att kunna nå så hör rp nivå som möjligt. jag vill kunna ha roliga scenarion och kunna rpa bra samtidigt som jag kan lära folk att rpa

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej faktiskt inte just nu för att jag vill ha bra RP nivå på servrar och jag känner att man har bäst på Unive så därför spelar jag ingen annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka