Nekad Ritzenaren | Whitelist ansökning [Alny55]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L31

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199120217590/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Ritzen

Vad är ditt discord namn? Ritzenaren

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Erik Persson han är en kille i sina bästa dagar och gillar bilar och är 18år och min mamma och pappa dog precis och då måste jag ha ett jobb för att klara mig med pengar annars hamnar jag på gatan och det vill man ju inte

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är arbetslös och behöver pengar och jag är motiverad till att jobba och ni kan skicka in mig på jobb då jobbar jag

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att tjäna pengar och köpa bilar för att kunna anordna drag race på flygplatsen

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte på swe i flödet och där hittade jag den bästa servern och det märkte jag efter ett tag när jag har spelat på den servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? för att jag vill spela och ha roligt på servern och jag gillar att hjälpa folk

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar ingen annan för jag spelar bara på multistaden för jag tycker den är bäst och roligast

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka