Accepterad Ritzenaren | Medlem ansökning (idapiiidaa)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ritzenaren

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Ritzenaren

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Persson född 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, lojal och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrunden på min karaktär är tungt kriminell, han har leddit 6 olika gäng, han har varit på den dåliga sidan allastå. men erik han älskar späning och pengar, det är det han lever för. Han har begått mord flertal gången samt kidnappningar och rån, så det finns inget han inte har gjort. Han har kontakter runt hela staden och han har styrt staden år 2021 och 2022. sedan har han gått under dem senaste två åren, han flyttade till marbella och levde livet med pengar och brudar. Han har ett stort intresse för bilar och älskar dyra bilar som är snabba. Han har ägt dem flesta. Just nu är han tillbaka flyttad från marbella till unive efter typ 2 månader. och nu har han ny planer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en social rp och bilda roliga och utdragna scenarion så det blir både kul för mig och för motparten. Jag vill att jag ska kunna ha lika kul på unive som jag hade för 3 år sedan. Så jag kommer bidra med så mycket scenarion och social rp som det går och köra på som jag gjorde förr.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid behöver vinna ett scenario, att om man tex gör ett scenario med polis så ska man kunna göra så att dem har kul också och inte bara min sida av scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja de har jag, de har hänt ett par gånger nu och det är därför jag har kört sedan 2020 på unive och på en sån lång tid hinnar man få lite bans, men allt det kommer jag lägga bakom mig och fokusera på att ha kul, och kunna ha det roligt på servern och göra roliga scenarion.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Tex rdm, random deth match och det handlar om att man dödar nån helt utan anledning, allstå du har ingen bakom liggande anledning till att döda den personen. Meta gaming är om jag skulle använda mig utav information från tex discord och använda mig utav den informationen ic.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope det tror jag inte, förutom att ni kan inte skicka mig på plagiet för det här är min helt egna ansökan, har ett annat konto här och har tagit inspration från den.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka