Inaktuell Risky080 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Risky080

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim

Vad heter du på discord? C69#4509

Ange ditt födelsedatum 17 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Hej, jag vill ansöka till Medlemskaps ansvarig för att jag vill att fler folk ska komma till Unive då jag anser att ju mer folk på servern blir det roligare att rpa, jag är även inne typ hela tiden om jag har tid, jag kan även ta krtik och är trevlig

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag har respekt, jag e trevlig mot dom som, för tjänar det, e aktiv myckket bara jag har tiden, jag e aktiv i forumet och jag gillar att rpa samt är bra på att rpa enligt mig. Jag vet hur man besöker folk med respekt. jag e trevilg mot folk som e trevlig tbx och jag kan ta emot kritik.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Visa respekt genom att vara vänlig och artig i ditt språk och ditt beteende. Var medveten om hur dina ord och handlingar kan påverka andra människor.

Lyssna aktivt: Visa intresse för vad andra har att säga genom att lyssna aktivt. Ge dem din fulla uppmärksamhet och undvik att avbryta.

Värdesätt och uppmuntra öppen och ärlig kommunikation. Var beredd på att lyssna på olika åsikter och vara villig att diskutera och lära dig från andra människor.

Undvik fördömande och fördomar: Respektera olikheter och undvik att döma eller generalisera baserat på kön, ålder, etnicitet, religion, sexuell läggning eller någon annan faktor. Var medveten om dina egna fördomar och arbeta aktivt för att övervinna dem.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man har fått ett ansvar att följa reglerna och att Unive ska vara en server som man kan rpa på utan att folk rdmar och vdmar. Att är man medlem ska man följa regler, ha respekt för alla irl och man ska kunna ha social rp så om dom känner att dom vill köpa krim så ska dom alltid försöka ha socialt rp inte bara skjuta om det inte behövs då.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska kunna rpa på skador och ha social rp, att man ska ha roligt med båda parterna inte bara att det är 1 person som ska ha roligt på unive alla som e med och gör scenarion ska vara med och få ha roligt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag ska bemöta folk med respekt, att jag ska gå igenom frågorna så att alla som vill bli medlem kan förstå som om man e ung så får man förklara det enklara så att alla förstår. man ska ha respekt, jag kan även ta kritik.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag e inne hela tiden bara inte det är skola men på sommar lovet är jag inne så fort jag har tid.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej bara att jag e super aktiv (Om jag har tid)

+rep kompetent grabb, kan väldigt mycket
Ser framemot att se dig som Medlemskaps Ansvarig , tror att du kommer klara det jobbet väldigt bra!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka