Accepterad Rirave | Ban Överklagan [william.9.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rirave

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
80
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450105431/

Ditt Hex-ID: 11000011d325c57

Vad är din discord tagg? Rirave

Vem var det som bannade dig? William.9

Bild på banmeddelande: mild lall.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag mild lallade vid sjukan och mild sunförnuft det vill säga att jag slogs med mina kompisar där för ett roligt scenario men vi skulle ha gjort det nån annanstans för det är inte okej att slåss vid sjukan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mina kompisar kom till sjukan och sen så små hetsade vi och detta ledde till att vi började slåss och jag vet att det inte är okej men det var inget jag tänkte på i stunden utan det ända jag tänkte på var att om dom slår mig så slår jag dom och så brukar det funka i verkligheten sen så slutade jag att slå dom och åkte en party buss sen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban men jag och mina kompisar hade ett roligt scenario jag vet att det inte ser bra ut för er som server att folk som slåss på sjukan och inte får ban för det bara för att dom är vänner så jag förstår det från er sida men vi tänkte inte på det under detta scenario och det är vårat fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för att jag slogs på marjas för att en spelare hade tråkig och dryg rp och han var min vän tills han bara ville få mig bannad osv men jag slog han 2 gånger och blev bannad efter det men det överklagade jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänkt på att man inte ska slåss vid sjukan och ofentliga platser återigen mitt och mina kompisars fel samt inte lalla

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer lära mig efter denna ban och tänkte mycket på suntförnuft och att inte lalla samt inte slåss på ofentliga platser på unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka