Nekad -eliterayan- | Ban Överklagan [Rirave]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803190028/

Ditt Hex-ID: 11000016dd8cb0c

Vad är din discord tagg? eliterayan

Vem var det som bannade dig? Rirave

Bild på banmeddelande: Skärmbild (27).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Rirave gjorde sitt jobb rätt, han valde att banna mig eftersom jag hade använt grov OOC, Det var mycket mycket fel av mig. Jag var arg så det var därför jag använde ooc, det är absolut ingen ursäkt, men jag menar det med hela mitt hjärta att jag aldrig kommer att använda OOC i vilket fall som helst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev påkörd av en röd bmw, jag var frustrerad eftersom mannen hade kört på mig och jag hade dött, jag anmälde till staff, de hjälpte mig samt ressa mig, min vän trodde att jag frf var död så han bärde mig, det var då jag tog dumaste beslutet och använde ooc, jag lovar att jag brukar aldrig använda ooc, men jag var så frustrerad, som sagt det är ingen ursäkt men jag ber med hela mitt hjärta att du verkligen har det i dig och kan förlåta mig och jag lovar dig med hela mitt hjärta att det ALDRIG kommer uppstå igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Staffen gjorde sitt jobb i toppform, han hade alla anledningar att banna mig, jag använde ooc, men jag lovar att som jag sa innan jag brukar aldrig använda ooc jag var så arg innan så jag släppte det i fel sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att jag inte rpa mina skador. men jag har lärt mig av det och det har aldrig hänt sen dagen jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 100 procent, Jag hade kunnat vara helt tyst och inte använt ooc så skulle detta aldrig uppstå. Det var jätte fel av mig men hoppas att du har det i dig att ge mig en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp! jag har lärt mig att man ABSOLUT INTE FÅR ANVÄNDA OOC ingame, även om jag är arg, ledsen, tjurig eller vilken anledning som hels. Jag lovar att jag har tagit min lärdom av denna ban och jag kommer aldrig bryta mot regeln framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Vänta ut din ban
Mvh Rirave

Tillbaka