Nekad Rirave | Ban Överklagan [Kevin1x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rirave

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
80
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450105431/

Ditt Hex-ID: Steam är nere på http://vacbanned.com/engine/check så jag kan inte hitta mitt hexid men om ni skriver hur man annars kan göra det så kan jag det

Vad är din discord tagg? Rirave

Vem var det som bannade dig? dacmvj

Bild på banmeddelande: 213.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev i ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag låg på marken utav att en spelar rdma mig och mina kompisar sen så dog han och jag blev påhoppad av en annan spelare som rdma mig och jag skrev i ooc att en civilare skulle hjälpa mig jag visste inte att man inte fick göra så för t.e.x så har det vart att folk är medvetslösa och jag hjälper dom och de skriver i ooc t.e.x ta mig till en sjukvårdare jag vill inte ha krycka osv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel men helt ärligt så visste jag inte att man inte fick skriva sånt i ooc som jag skrev i förra frågan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har bara blivit bannad för jag körde in med en bil på garaget i branstationen och jag visste inte det heller att man inte fick det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skriva i ooc men jag visste fortfarande inte att man inte fick skriva i ooc

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja kommer köra det annourlunda från och med nu när jag nu vet att det är ban riskabelt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka