Nekad Rirave | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rirave

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
80
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450105431/

Ditt Hex-ID: 11000011d325c57

Vad är din discord tagg? Rirave

Vem var det som bannade dig? 023Master

Bild på banmeddelande: Mild lall 023master.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och min polare stog och slogs vilket jag kan förstå att ni menar det som lall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade slagits i form av lall enligt er och sen fick jag staff samtal och vi slutade slåss innan ni satte mig i staff samtal men blev ändå bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban för att min kompis sa att han skulle döda mig och att jag var hans hund och då är det rp att ta illa upp och börja veva vilket jag kan förstå nu att det var väl onödigt men som sagt han kallade mig hund och jag och han är väldigt bra vänner så vi lixom rpar så att vi kan va lite små sura på varandra och slåss lite då och då inte så att varandra dör men lixom bara för att markera och det och vi båda slutade innan ni ens satte oss i Staff samtal och jag förstår inte varför ni väljer att banna om ni ändå tog er tiden att sätta oss i samtal efter vi hade slagits.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för olika saker men en av de var att jag hade slagits utanför marjas och efter det har jag inte gjort det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte så mycket kanske bara säga massa saker till han eller nått fast andra sidan så provecerade han ju.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer lära mig att inte slåss så mycket och inte försöka ta så mycket illa upp men jag och min karaktär är sånna som inte tar mycket skit jag mena han sa ju att jag var hans hund och om det inte hade varit min kompis hade jag ju typ skjutit han in game.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Och jag menar Mc klubbarna har ju boxnings ringar i sina gäng hus och det fanns en boxnings ring där också. Och jag svarade visste i staff samtalets voice chat men det kan ha buggat för jag satt först med en staff och sen kom Philip320 mitt i och jag hörde han och pratade med båda men vet ej om ni hörde mig det kan också vara för att mina hörlurar hade dåligt med batteri för det är trådlösa men de andra hörde mig sen hela tiden så jag vene vad som hände men jag lovar att jag svarade och alla andra som ha sattit mig i staff samtal har jag snackat med.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka