Antagen Rirave | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rirave

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
80
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ditt discordnamn: Rirave

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag anser att jag är mogen nog att ta lite ansvar på servern och jag är en seriös person som tar rätta beslut och inte lallar som staff osv.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det är väldigt många som gör en hel del fel t.e.x pittar, snor polis bilar, slåss på ofentliga platser t.e.x marja lisas och sjukhuset som är green zones. och att spelare kidnappar precis efter man har gått ut från sitt gänghus t.e.x.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag och övriga staffs kommer delvis banna de som gör mycket fel och ge varningar osv. och ta klipp för ban bevis så att man inte får indragen och man ska också kolla deras ban historik så man vet hur många dagar ban den spelare kommer få

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är otroligt viktigt för mig och andra staffs att agera professionellt för att Unive är största svenska FiveM servern och då ska alla staffs agera professionellt för att ha en bra moral och ett gott ryckte till övriga spelare och detta gör man på bästa sätt genom att ta ansvar, inte lalla, försöka förstå, inte hetsa och vara lugn.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag gör ju inte så mycket på dagarna i och med att det är sommarlov och jag går ju i skolan men jag gör inte heller så mycket efter skolan och har både tid att rpa på min karaktär och staff arbete såklart kommer jag prioritera staff arbete först för det är viktigare och som sagt jag har mycket fri tid och tid över till att kunna balansera det bra.

Hur länge har du spelat på Unive? May 3, 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har tidigare varit staff på t.e.x Centic men det var en lall server och jag blev av med min staff för att jag bannade en annan staff som sprang runt på torget med en vmpr och shoot & loot alla och det vart jätte jobbigt för nästan alla hoppade support och jag var typ sälv vaken klockan 02:00 men jag löste det sen fick jag indragen staff och sen så gick jag över till Unive för att Unive är mer seriösa och inte så många lallare eller moddare för den delen som på Centic

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Jobb, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

+rep Han är väldigt mogen, kompetent för staff arbete, engagerar sig mycket, är aktiv kommer svara på reports ofta och vara väldigt aktiv, vet vad han går för.

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka