Nekad RioT_TheBoss | Medlem ansökning [Only olletheterrir]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RioT_TheBoss

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198995481357/

Vad är ditt namn i verkligheten? Enzo Käll

Vad är ditt discord namn? TheCrazzyFrog#6655

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Daniel Nygren han en man som är 40 år och flyttade ifrån sin mamma och pappa som har hållt husplats i amerika, han har haft det ganska jobbigt i sitt liv. 1. hans pappa gick bort 2020-09-04. 2. han blev mobbad i skolan 3. hans morbror gick bort 2021-06-07. han kan bli lätt arg om han ska vänta länge. han gillar JDM cars alltså japan bilar. somsagt han blir lätt arg men han tjatar och är arg på det sättet. MEN om man retar upp han då blir han inte så speciellt glad. han är jätte intresserad av bilar. han kan bli fattig snabbt därför så frågar han mycket om till ett exempel ''har du någon bil du använder minnst'' och typ sånna saker, han vet ju att andra folk i staden är mycket rikare än han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? får tillgång till flera kanaler, får tillgång till blocket och twitter, får tillgång till jobb såsom polis, sjukvårdare, falk mm.. det blir även mycket bättre RP eftersom utan medlemskap, ej kan slåss, bli skjuten… så, det är mycket bättre som medlem tycker jag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är svenskar i det och det är ganska många i servern

Hur hittade du Unive? hittade det i top för länge sedan

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha många vänner, jobba som mekonom och ha kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? vill ha kul, få många vänner ingame, ha en bra social RP

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nja bara om mina kompisar är bannad eller jag är bannad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka