Nekad Fico | Medlem ansökning (ak1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fico

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? kristian

Vad är ditt discord namn? Fico5729

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zoran Dimic 28 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig allvarlig kort stubin

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kommer ifrån Serbien. När han gick i skolan så var han lite stökig och han fick mycket stryk när han kom hem om dagarna det kunde vara allt från kastrull till sladdar och ibland blev det skohornet. Hans bästa vänner i skolan hette demir och leon och leon bor i denna stad. När han blev äldre som blev han kriminell det slutade med att han satt i fängelset i 3 år. När han kom ut så var han lika stökig. Hans hobby är bilar och han är glad som person. Hans mål i staden är att köpa en fin bil och träffa nya människor. Han är en person som har kort stubin så han blir lätt upprörd om någon är jobbig eller irriterande men han försöker så gott som det bara går. Zoran äger en Bmw m5 med 1430 hk han gillar och gasa på rejält det får honom att bli gladare och må bättre. Zoran har en fru som är 25 år Hon jobbar som sjuksköterska på oftast på kvällen så Zoran och hon träffas ganska sällan eftersom när hon går till jobbet så är han ute och gör lite busigheter

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp roliga scenarion och jag kommer tänka på motparten och vara med och bidra i Community. när jag rpar kommer jag rpa socialt och låta motparten ha en chans att överleva så båda motparterna har roligt under scenariot.
senare kommer jag att ansöka till staff för att hjälpa till o bidra för unives framgång. det ska bli roligt att börja spela här samt att visa vad jag egentligen går för så jag hoppas att denna ansökan tar mig vidare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska inte bara tänka på dig själv och du ska ha roligt i ett scenario fast du förlorar den och genom de så blir rpn mycket bättre som t.ex. när jag kör ifrån polisen och dem griper mig då ska jag inte vara arg och tänka på motparten att den hade kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har blivit bannad några ggr ibland har lärt mig att det ej är värt att bryta mot dem då man vill såklart kunna ha roligt och inte vara en problem spelare så har lärt mig att följa dem

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? du ska inte bara tänka på dig själv och du ska ha roligt i ett scenario fast du förlorar den och genom de så blir rpn mycket bättre som t.ex. när jag kör ifrån polisen och dem griper mig då ska jag inte vara arg och tänka på motparten att den hade kul

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej faktiskt inte.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka