RioT_TheBoss
Icke Medlem
- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198995481357/
Vad är ditt namn i verkligheten? Enzo
Vad är ditt discord namn? TheCrazzyFrog#6655
Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2010
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Daniel Nygren han en man som är 40 år och flyttade ifrån sin mamma och pappa som har hållt husplats i amerika, han har haft det ganska jobbigt i sitt liv. 1. hans pappa gick bort 2020-09-04. 2. han blev mobbad i skolan 3. hans morbror gick bort 2021-06-07. han kan bli lätt arg om han ska vänta länge. han gillar JDM cars alltså japan bilar. somsagt han blir lätt arg men han tjatar och är arg på det sättet. MEN om man retar upp han då blir han inte så speciellt glad. han är jätte intresserad av bilar. han kan bli fattig snabbt därför så frågar han mycket om till ett exempel ''har du någon bil du använder minnst'' och typ sånna saker, han vet ju att andra folk i staden är mycket rikare än han.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? då får jag tillgång till twitter, blocket, får tillgång till jobb såsom polis, sjukvårdare, falk mm.. det blir även mycket bättre RP eftersom utan medlemskap, ej kan slåss, bli skjuten…
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är svenskar i det och det är ganska många i servern
Hur hittade du Unive? hittade det i top för länge sedan
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och ha bra kompisar i spelet
Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill ha kul, få många vänner ingame, ha en bra social RP
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara om jag är bannad ifrån Unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Enzo
Vad är ditt discord namn? TheCrazzyFrog#6655
Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2010
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Daniel Nygren han en man som är 40 år och flyttade ifrån sin mamma och pappa som har hållt husplats i amerika, han har haft det ganska jobbigt i sitt liv. 1. hans pappa gick bort 2020-09-04. 2. han blev mobbad i skolan 3. hans morbror gick bort 2021-06-07. han kan bli lätt arg om han ska vänta länge. han gillar JDM cars alltså japan bilar. somsagt han blir lätt arg men han tjatar och är arg på det sättet. MEN om man retar upp han då blir han inte så speciellt glad. han är jätte intresserad av bilar. han kan bli fattig snabbt därför så frågar han mycket om till ett exempel ''har du någon bil du använder minnst'' och typ sånna saker, han vet ju att andra folk i staden är mycket rikare än han.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? då får jag tillgång till twitter, blocket, får tillgång till jobb såsom polis, sjukvårdare, falk mm.. det blir även mycket bättre RP eftersom utan medlemskap, ej kan slåss, bli skjuten…
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är svenskar i det och det är ganska många i servern
Hur hittade du Unive? hittade det i top för länge sedan
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och ha bra kompisar i spelet
Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill ha kul, få många vänner ingame, ha en bra social RP
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara om jag är bannad ifrån Unive
Senast ändrad: