Nekad Rinken | Medlem ansökning [Theobbb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rinken

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? rink3n

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Mohammad Bengtsson och han är 19 år från Sverige. Mohammad Bengtsson blev född och uppvuxen i Södertälje och hans barndom var inte så bra. Både hans pappa och mamma var pundare, som rökte på, tog linor osv varje dag framför Mohammad. På Mohammads 16 årsdag så bestämde han sig för att klara sig själv och flyttade till Unive. Han började sitt första år på gymnasiet kort där efter och de året blev inte alls som han hade tänkt sig. Han tänkte att alla hade vuxit upp såhär för att det var hans bild från barndomen men alla var jättesnälla och hade snälla föräldrar. Han fick många kompisar och alla de 3 åren på gymnasiet var fantastiska för Mohammad. På Mohammads student så kom det en främling som sa att han skulle följa med en bit bort för att något hade hänt med Mohammads kompis. Främlingen sade såklart bara detta för att kunna lura med Mohammad men Mohammad trodde såklart på den här grabben. Den här främlingen vid namn Anton lurade i Mohammad flera droger och hotade han med kniv och sa att ifall han inte tog de här drogerna så skulle han bli knivskuren. Mohammad fick en överdos och slocknade totalt. Efter några timmar så vaknade Mohammad upp av att 3 man stod runt honom i en lada ute på landet. Det log en pistol och en kniv bredvid honom. Ena grabben sa till Mohammad att han skulle börja jobba hos dem. Mohammad hade inte så mycket val så han sa ja. Grabbarna sa att han skulle råna folk och beckna för att tjäna ihop pengar till detta kriminella nätverk samtidigt som Mohammad blev hotad av pistol. Rasmus fråga om han hade så mycket val och dem sa nej. Mohammad är nu kriminell och måste tjäna in pengar till detta nätverk som han egentligen inte vill göra. Han gör allt för att komma ifrån detta och det är de som denna resan ska gå ut på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med unikt och kunnigt roleplay spelande. Jag har även en favorit regel som är sunt förnuft eftersom att det är de som gör hela roleplay spelandet realistiskt. Jag kommer också såklart försöka göra så att alla har det roligt och att det är ett seriöst Rp. Jag är ganska bra på Rp eftersom att jag har spelat det länge men tvekar inte på att få lära mig mer ifall någon kommer med tips. Jag kommer såklart också att följa varenda regel och hålla mig till ett väldigt seriöst Rp spelande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte alltid behöver vinna i varje scenario utan att jag ska ge motparten en ärlig chans att de också kan vinna. Till exempel om jag försöker råna någon så kan de dra fram en pistol snabbt och råna mig istället.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått varenda regel eftersom att jag har läst in det flera gånger så jag verkligen förstår. Några exempel är t.ex VDM och det innebär att man inte får döda någon utan anledning med ett fordon. En till regel är sunt förnuft som jag skrev innan och det innebär att man ska spela och tänka realistiskt så som att jag inte kan köra in i en vägg med en bil i 200km/h och bara ställa mig upp och gå därifrån för det är verkligen inte realistiskt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rätt mycket erfarenheter inom rollspel eftersom att jag spelat väldigt länge som sagt och spelat på många olika servrar som jag inte är kvar på för att det var väldigt oseriöst och inga roliga rollspelare inne.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bara säga att jag gillar verkligen att spela rp och att jag försöker göra det så mycket jag kan. Ni kommer aldrig se mig offline i mer än 2 dagar eftersom att jag verkligen gillar rp spelandet och att jag brinner för det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka