Accepterad Rillelele | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rillelele

Icke Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Richard

Vad heter du på discord? Rillelele

Ange ditt födelsedatum 14 April 1986

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har alltid varit lite intresserad av att vara någon typ av staff samt att hjälpa till att bygga Unive-gemenskapen. Jag har spelat på Unive sen Augusti 2023 och har hela tiden försök utveckla mig och de jag spelar med. Jag vet också att RPn är något jag i nuläget inte vill släppa och då känns MA som en bra början för att känna på hur det känns att göra staffarbete, RPa mindre och hjälpa de andra i staff-teamet.

Sen tycker jag det är kul att läsa folks ansökningar, prata med nya människor, komma med nya idéer och tankar och se till att regler och stadgar efterföljs.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är förmodligen en av de äldsta på servern och har en del livserfarenhet. Jag är trygg i mig själv, lugn och sansad. Jag stressar inte upp mig samt att jag är duktigt på att vara den som leder ett samtal. Jag har varit med på mängder av rekryteringar på mitt jobb IRL vilket i det här fallet bör vara meriterande.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska ha en god ton, respektera varandra. Sen vet jag att majoriteten som spelar här på Unive är i yngre tonåren och har svårt att hålla sina känslor i styr. Vilket man som staff får hjälpa till att avstyra i den högsta möjliga mån.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Ett krav bör och ska vara att man läst reglerna och förstår vad det är man har läst. Vilket kommer märkas vid en eventuell intervju. Vi har ju sett folk som enbart kommer in på servern för att skjuta, lalla osv. Detta är dålig reklam för Unive och hör definitivt inte hemma på en socialRP server som Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En person som kommer till Unive ska ha som krav att ha en hög RP-nivå, vilket givetvis kan vara svårt till en början om man är ny till fivem, men att man ser att personen verkligen försöker för att bli bättre. Personen ska även förstå när/var/hur regler ska tillämpas.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag lever lite med devisen "skit in, skit ut". Så om jag gör ett dåligt jobb och släpper in dåliga personer till servern, så kommer det påverka servern negativt. Därav är det otroligt viktigt att man verkligen försöker syna personen i ansökan och sen vid en eventuell intervju.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag spelar varje dag, mindre på veckorna och mer på helgerna. Det är mest kvällstid/natt.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har aldrig varit staff tidigare varken här eller på någon annan server.

Stor +rep. Rille är en otroligt bra och rolig person att rpa med, han är mogen och lugn under stressiga stunder. Kommer sköta MA jobbet galant.

Senast ändrad:
+rep stabil

Extrem + rep på denna, han utför sitt arbete som en kung och sköter allt med professionell ton.

Stor +rep denna kille har en hög kompetens nivå och kan verkligen göra ett gott första avtryck för framtida medlemmar!

++rep har nog aldrig behövt skriva en rep utan att förklara men hans rp säger sitt. Han har allt som krävs och är välförtjänt av detta. Rille du är en förebild för oss alla

Stor +rep. Rille är en otroligt bra och rolig person att rpa med, han är mogen och lugn under stressiga stunder. Kommer sköta MA jobbet galant.
+rep Tror stjärnspelar rollen säger sitt!
+rep stabil
Extrem + rep på denna, han utför sitt arbete som en kung och sköter allt med professionell ton.
+rep riktigt duktig rpare och riktigt kompetent.
++++repppp
stor +rep mycket mogen och kompetent grabb! Skulle passat bra som MA!
Stor +rep denna kille har en hög kompetens nivå och kan verkligen göra ett gott första avtryck för framtida medlemmar!
++rep har nog aldrig behövt skriva en rep utan att förklara men hans rp säger sitt. Han har allt som krävs och är välförtjänt av detta. Rille du är en förebild för oss alla
+rep tror inte det finns någon som passar bättre än rille för detta! :D
Stort tack <3 till er alla, fantastiskt fina ord från samtliga som verkligen värmer!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka