Ej Antagen riktigabmw | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

riktigabmw

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kian

Vad heter du på discord? realbmww

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo, då jag anser att ni är behov av en som är både lätt lärd samt ansvarstagande ifall jag gör fel på något sätt. Det som fick mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig var att jag kan se mer aktivitet att läsa medlemskaps ansökningar och ser att det är ett behov av kunniga och seriösa MA. Även för jag fick ett stort intresse av MA då jag ser hur vissa jobbar flitigt inom detta och tänka att man kanske ska testa det och se ifall man bli godkänd. Mitt mål jag strävar efter är att hitta seriösa och kompetenta spelare som har hyfsat bra tidigare erfarenheter inom RP och sköter sin roll som medlem. Och som sist tycker jag att jag har allt som krävs för att vara en del av MA teamet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag anser att jag passar som Medlemskap Ansvarig eftersom jag vill bidra till en rättvishet på ansökningar då jag anser många nekas av ogilitg anledning, och att det finns trygga medlemmar på servern. För mig handlar rollen inte bara om att godkänna eller neka ansökningar, utan om att ta ansvar för helheten.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor: Snällt, med respekt och som man själv vill bli bemött. Man behöver inte alltid tycka lika, men man kan ändå vara trevlig. Att behandla andra som man själv vill bli behandlad är en bra regel. Och ifall vi möter människor med respekt och förståelse, kommer man långt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja höja betydelsen av medlemskapet genom att det verkligen ser ut som något man förtjänar, inte något man bara får hur som helst. Att vara medlem på Unive ska betyda att man håller en hög standard än vad man brukar ha för att förbättra rp nivån till topp.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att en medlem här på Unive ska hålla en god nivå både när det gäller regelkunskap och respekt mot andra spelare, då det är mycket viktigt att följa regler samt visa respekt mot andra. För det första ska en medlem ha en god kunskap på reglerna här och följa dem, annars sker konsekvenser. För det andra ska en medlem visa respekt. T.ex innebär det att kunna ta kritik från adnra, och såklart inte starta onödiga konflikter osv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Om jag vore Medlemskap Ansvarig skulle jag känna ett stort ansvar över vilka personer som släpps in på servern, eftersom medlemmar påverkar hela serverns rykte, då jag vet att det sprids lite rykten men mitt mål är att förhindra såna som gör det. För det första skulle jag ansvara för att granska ansökningar noggrant och rättvist för att förhindra att andra inte tycker om en. Jag skulle också känna ett slags ansvar för att upprätthålla en hög rp nivå genom att bara godkänna personer som visar förståelse för reglerna här på unive. såklart är jag inte så sten hård utan har "undantag" ifall jag anser att personen är mogen nog.

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar är jag aktiv på bådde dc samt forumet ifall jag ej har några familje planer etc. Lov är jag mycket aktiv då jag kan använda min tid åt detta. Helger är jag delvis aktiv men brukar oftast fokusera på prov och läxor.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte i nuläget.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka