Accepterad Rickard_77 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clasified.1

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Martinsson

Vad är ditt discord namn? erre._.

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Oscar Jeizawi, nybliven 18-åring, står inför ett skifte i livet. Hans bror valde en farlig väg, anslöt sig till ett gäng och blev en framgångsrik men kriminell figur. Oscars bakgrund som halvgrekisk och halvalbansk ger honom en mångfacetterad identitet. När Oscar var 15 år gammal inträffade en tragedi när hans bror skadades svårt i en gängskjutning och kämpade för sitt liv på sjukhuset. Familjen bad desperat om hans överlevnad, men den hemska nyheten om hans död slet i deras hjärtan. Denna förlust lämnade Oscar i en tillstånd av djup sorg och ilska, och en stark önskan om hämnd började gro inom honom. Vid 18 års ålder kände Oscar en brådskande önskan att börja arbeta, inte bara för att bli självständig, utan också för att finansiera sin plan för hämnd. Trots att han kämpat med depression och ADHD är Oscar fast besluten att ta kontroll över sitt liv och uppnå rättvisa på sitt eget sätt. Trots att han en gång älskade fotboll har intresset svalnat sedan hans brors död. Trots detta förblir fotboll en påminnelse om de glädjeämnen han en gång delade med sin bror och de drömmar de hade tillsammans. Oscar Jeizawi är en ung man som står inför utmaningar och lidande, men som bär en envis strävan efter att hedra sin bror och uppnå rättvisa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan såklart bidra till bra rp och kvalitativ rp. Jag har lärt känna många i denna servern redan genom att rp:a till mig vänner och jag rapporterar såklart ett fel om jag ser det. Mitt mål med rp:n är också såklart att alla har lika kul som jag för det är väldigt kul enligt mig, när man spelar typ i en annan värld.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Såklart kan man inte vinna alla scenario och inte förlora alla. Man ska inte tycka det är tråkigt att förlora utan man ska mer tycka det är roligt för motpartnern att vinna. Det skall vara lika kul som om du själv vinner ett scenario. Om ett scenario är att jag inte följde trafikreglerna och polisen tar mig ska jag tycka det är lika roligt som dem.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fearrp=man ska spela som att sitt liv är i fara hela tiden. Metagaming=Ta information utanför spelet och använda det innanför. Combatlogging=Inte lämna servern i ett scenario t.ex en polisjakt. Suntförnuft=Tänka logiskt typ som göra det man hade gjort i verkligheten. NLR= Att man ska inte komma ihåg grejer något som hände innan man dog. VDM=inte dödar någon med sitt fordion. RDM=Inte döda utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har under senaste 3 månader varit runt på olika servrar men ingen har varit som denna eftersom pådenna ser man inte lika mycket lall som på vissa andra därfor tror jag att det är ett bra val att köra på unives server. Har under tidigare tid varit medlem men blev bortaget för att jag spelade på en annan server med vänner, vilket jag ber om ursäkt för.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag spelar mycket och är ofta inne och spelar på servern. Och Som sagt jag rapporterar ett fel om jag ser det. Tycker om att köra bil Lagligt eftersom jag inte har körkort i verkliga livet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka