Antagen ribox33 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ribox33

Medlem
Meddelanden
253
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ditt discordnamn: Ribox33

Ange ditt födelsedatum 3 April 2011

Varför ska just du bli staff? Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff då jag har varit helper 3 gånger tidigare och jag tycker att det gick rätt så bra för mig. Jag vill höja den sociala rp:n på Unive då det är låg social rp hos vissa spelare som gör rp:n mycket tråkigare. Jag bemöter alltid spelare med respekt då det är viktigt att spelarna känner sig trygga när de pratar med en staff. Jag vill också lära folk vilka misstag de har gjort och vad de kan förbättra till nästa gång och inte bara bana de. Jag vill förbättra krim rp:n och hjälpa till samt ha ett bra samarbete med andra staffs i teamet.

Jag sa upp min staff på grund av att jag ville fokusera på skolan första Månaden i skolåret, samt så ville jag rpa lite mer men nu är jag redo för att komma tillbaks till teamet.

Jag har också varit staff innan så jag är bered för att ta ett sådant ansvar samt jobba inom teamet !

Vad tycker du inte fungerar på Unive? PWG - Tycker inte folk rpar direkt på skador när de krokar med en bil eller när deras karaktär gör illa sig.

Shootonsights - Folk använder ibland ingen social rp när de ska utföra en kidnappning eller en skottlossning.

FEAR RP - Folk måste börja värna om sitt liv ingame så som i irl. Jag ser många som bara ställer sig upp och börjar springa iväg eller skjuta när någon riktar mot dom, så jag tycker att det är dålig rp nivå och den ska förbättras.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att vi ska börja speca lite mer skottlossningar och folk som kör bilar och kolla så de verkligen rpar rätt och inte gör några regelbrott. Sen kan man också börja speca mer krim rp när folk står i gäng hus eller är och kör bil, och om man hör någon snacka ooc så ska man ta hårda återgärder.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska inte abusa sin staff roll för att man fick den av en anledning och den anledingen är att ledningen såg att du kommer kunna hantera de. Man ska också inte känna sig bättre bara för att man är staff man ska inte hota folk att dra doms roller även om man känner de. Man ska inte lalla med sin staff roll som att revva sin vän som är medvetslös eller gå in i samtal och skrika. Man ska inte heller skriva i ooc mitt i ett scenario för då kan man störa det och göra det tråkigare. Man ska inte ta heller saker i ooc chatten så andra kan se man skriver i /m eller går man in i /samtal och fråge sätter det de gjorde fel. Och om någon har attityd mot dig ska man inte ha attityd tillbaks eller hota med att dra deras roller.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måndag 1-3 timmar
Tisdag 1-5 timmar
Onsdag 1-5 timmar
Torsdag 1-5 timmar
Fredag 1-6 timmar
Lördag 1-6 timmar
Söndag 1-5timmar

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka