Inaktuell ribox33 | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ribox33

Medlem
Meddelanden
253
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ditt discordnamn: ribox33

Ange ditt födelsedatum 3 April 2011

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vill bli staff för att jag ser att det är många som gör fel på servern och jag vill ändra på det, så fort jag ser någon göra något fel de ska jag säga till de att de ska läsa om Unive reglerna eller förklara för de vad denna servern e till. Jag ser att ibland så finns det staffs som kanske inte ser vad se händer i Unive då vill jag hjälpa till och försöka vara en aktiv staff som försöker hjälpa till så mycket jag kan och försöker kolla på allting som händer i servern. Jag tycker att staff arbete låter också roligt för man hare mycket ansvar och man hjälper andra personer som behöver hjälp. Och om jag ser några icke medlemar lala så ska jag säga till de och lära de lite rp så de har en chans att spela på servern och ha roligt inte bli banad direkt. Jag ser också att andra staffs e inte där var det händer mest saker till exempel torget har jag insett att det finns mycket lal men det finns inte mycket staffs som kollar så jag ska försöka vara så aktiv som möjligt för att göra rp bättre. Jag vet att 13 år är lite för ungt men jag känner att jag kan ta ett sånt ansvar och försöka utvecklas lite mer med servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är rätt så mycket lal och jag vill att rp nivån ska vara bättre, jag ser ibland att det fins lite icke medlemmar som blir banade och de får ingen chans att stanna kvar på server som typ när de vdm då tycker jag att man ska freeze de och gå i samtal med de och förklara vad de gör för fel och att de ska inte göra så mera och man banar de i typ en timme för att de ska lära sig mer ro och få chans på servern.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Så som jag skrev att freeze de och gå i samtal och förklara vad denna server e till och lära de lite rp och säga att de ska lära sig regler och bana de i typ en timme så de kan stanna kvar på servern.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att man ska prata förklara inte känna sig bättre än andra bara att man e staff. När någon behöver hjälp då hjälper man och skippar inte bara för att man inte orkar för det är därför man e staff för att förklara lite saker och göra servern bättre. Man ska inte häller bana utan att förklara vad de har gjort för att då lär de sig inget från det som de gjorde, man ska också vara trevlig och snäll så de man pratar med ska känna sig trygga.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Vardagar kommer jag typ lägga från 2-4 timmar på helger kommer jag typ kanske vara 2-6 timmar eller mera. Jag kommer kanske vara mindre aktiv när det kommer komma mer prov men så länge tror jag att jag kommer kunna vara mycket aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? 2024 30 augusti, har också varit banat lite men jag har lärt mig mera.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men har kollat lite till exempel på dina streams så jag kan lite om hur man använder commands.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tycker att jag vill inte ta sådant ansvar än så jag tog lite lättare men när jag har lärt mig lite mer så kan jag prova andra roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka