Accepterad rhinofighterrr | Ban Överklagan [bacon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rhinofighterrr

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375258404/

Ditt Hex-ID: steam:110000154571324

Vad är din discord tagg? rhinofighterrr

Vem var det som bannade dig? Bmw

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-15 200326.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att han staffen som banna mig valde att göra det då jag hoppar ut på en bil och shoot on sightar!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade jagat en bil i några minuter vi tappar dem och jag åker runt och får syn på en bil som är exakt samma så jag väljer att följa efter dem i runt 40sekunder, Jag får bilen att stanna jag hoppar ut och riktar och när de åker väljer jag att skjuta vilket leder till shoot on sight!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel i detta scenario. Förklaring till felet jag gjorde, Enkelt sakt jag valde att shoot on sighta vilket staffsen ser extremt hårt på i sånna fall vet att det inte alls är okej att shoot on sighta!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har några banns tidigare men spelat på servern ett bra tag!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat snacka med dem innan jag agerade sen ifall de hade valt att åka när jag riktade hade jag kunnat följa efter och göra ett mer lång draget scenario!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det jag har lärt mig efter min ban är att man ska inte shoot on sighta och det är vikitgt att göra ett lång draget scenario istället för att göra det jag valde att göra!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka