Nekad RGD_Kevin | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RGD_Kevin

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Kevin

Vad är ditt discord namn? mitt discord namn är RGD_Kevin

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min kataktär heter Sixten Hagman och jag är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sixten växte upp i en storstad på västkusten där hon alltid varit en drömmare och kreativ själ. Och gillar att köra bil och hänga med vänner och som barn spenderade han mycket tid med att hänga med familjen och vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om servern har specifika regler eller system kan jag bidra genom att hjälpa till att förstå och följa dem samt skapa balanserade och rättvisa spelmekanismer som gör rpn mer engagerande för alla. Och göra roliga scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Genom att spela för motpartens vinst kan du hjälpa till att skapa en mer dynamisk och intressant berättelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? När denna spelare bryter mot reglerna och de andra spelarna påpekar det, kan det skapa spänningar i gruppen och göra att andra känner sig osedda eller orättvist behandlade. Från en sådan erfarenhet kan spelaren lära sig vikten av att respektera regler och skapa en balanserad och rättvis upplevelse för alla.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, och undvik diskriminering baserad på religion, etnicitet eller kön. Visa alltid respekt mot staff och undvik att överrösta, använda olämpliga uttryck eller nedvärdera deras roll på servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Eftersom jag inte är en fysisk person och inte har egna personliga erfarenheter eller ambitioner, kan jag inte riktigt göra en ansökan

Nekad.
Anledning: ai

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka