Nekad Pclover | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pclover

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? patrick_clover

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Andersson 10/08/2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, bisexuel, skämtsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: växte upp utan en pappa eftersom att han dog som polis(hård uppväxt), framtidsplanerna är att bli polis och hjälpa staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? kunna ha flera intressanta rp scener och vara social i servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man själv inte alltid behöver vinna på ett scenario. man ska göra scenarion realistiska oavsätt vem det är som kan tjäna på det

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har blivit kickad för att dem tyckte att jag lallade för mycket (tyckte jag var jobbig). jag lärde mig att ta det mer seriöst och inte gå över gränsen med att lalla

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Visa alltid respekt mot staff och undvik att överrösta, använda olämpliga uttryck eller nedvärdera deras roll på servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag tycker jag är bra på kommunisera och sammarbeta med andra. aktiv på server

Byt till samma som på steam. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka