- Meddelanden
- 39
- Reaction score
- 6
Ban-referens
fivem-avgasen-ks77 — FiveM, Utgår 2026-03-24
Anledning: Dv'ar mc när polisen tar fast dig.
Bannad av: baconpannkaka
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag står i sandy hangar och chillar, sedan tar jag ut min hoj för att röra mig emot mitt gänghus. Jag tar ut min hoj för att åka iväg, och då kommer 3 snutar från ingen stans. Så jag försöker ställa in min hoj för att det inte gick att ställa in den i garaget för att de garaget var buggat, så jag dvar den ist.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar absolut ansvar efter det jag gjorde, och det var väldigt dummt av mig att dva den ist för att försöka driva rpn längre med hjälp av att hoppa av den ist för att fösöka ställa in den i garaget. Fattar absolut beslutet av denna bann.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte vara så dum i huvudet att bryta reglerna på unive rollspel och att försöka göra mer kreativa och mer senarion som är kul för alla ist för att bara tänka på mig själv.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag fattar absolut beslutet av indragen sv och jag förtjänar inte vara sv efter att jag gjorde fel i detta senario, men vill gärna komma tillbaks innan helgen, men jag är grön spelare och har inte så grov historik samt inte blivit bannad på ett halv år, och jag tänkte bara på mig själv i detta senario, och hoppas på en andra chans.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes