Accepterad Rexhy | Medlem ansökning[Karimoooooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Top G_

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/amfoika/

Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Vad är ditt discord namn? Rexhy#5360

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter ahmed hammadison han är ungefär 1.70 och har lite muskler han har spaghetti hår och han har orten stil med en clown mask på sig han hade en svår uppväxt där hans mamma inte hade så mycket pengar och han hade ingen pappa han bodde med sina två brödrar och sin mamma bara nu när han har blivit äldre så hänger han mest med sina kompisar och sven då han e lite gangster av sig och orten han snackar på ett helt annorlunda sett han gillar att bråka med polisen men ja hans känslor brukar variera lite han är oftast glad men om nån om bråkar med honom eller med hans kompisar eller familj så blir han arg och irriterad och då kan de bli en hel del bråk men han är även väldigt snäll hans intressen är ju att köra bill trimma bilar och köra olagligt och vara med vänner och familj han gillar att bråka med polis

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har hög rp nivå och jag tar detta seriöst för att de är roligt och jag vill lära mig mer om de och jag vill inte lalla utan vara seriös och verkligen spela de som att jag är själva gubben och verkligen känna att de är ja så jag vill bli verifierad för att jag vill kunna göra mer på servern för då kommer de också bli lite roligare för då kommer man även kunna jobba och få pengar och sen kunna göra mer än de som inte är medlemmar och jag kommer ta allt seriöst

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att ta det seriöst och ta de på allvar och inte lalla jag ska bidra med hög rp nivå som alla andra och om jag ser nåt eller om nån lallar eller om nån håller på och förstöra på servern kommer jag säga till staff om de och jag kan alla regler som gäller och jag tar allt seriöst

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda partens ska ha roligt

Hur hittade du Unive? jag kolla på youtube och twitch på folk som körde på denna server och jag tyckte de såg roligt ut och även att de såg ut som att folk tog de seriöst och inte lalla runt och bara förstörde utan att alla verka följa reglerna och hade hög rp nivå och sen sa även mina vänner till mig att köra på den för att de då spelar på den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka