Accepterad Revoy | Åtgärd Överklagan (Kristian160

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Revoy

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 767293477641388033
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag och min polare körde runt på östra motorvägen där vi stötte på en grabb som körde i en r8 som askars har, och vi har krig med askars så då snackar vi först med han och det visar sig at han också är med askars då hoppar han ut och sen hoppar även vi ut och lyckas döda honom. men sedan så kommer hans vänner som hittar dit på något konstigt sätt och en av dem följer efter oss men vänder sedan om och då vänder vi också tillbaka men då står de två bilar där som börjar jaga oss och då kraschar han som kör min bil så jag sitter själv kvar och dem hoppar ut och riktar då väljer jag dumt nog att hoppa ut och skjuta vilket var JÄTTE DUMT som jag verkligen förstår nu i efterhand men ej tänkte på då och efter det så lyckas jag döda en av de och den andra benar mig och då cloggar jag också vilket jag också förstår att det var jätte dumt nu i efterhand men jag har en tendens att tänka väldigt efterblivet väl när saker händer.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? jag anser ej att återgärden var felaktig utan jag vill bara att staffen som banna mig ska förstå att jag ångrar det jag gjorde när jag valde att både fear rpa och clogga eftersom det är en strikt förbjuden sak att göra på servern. och med detta så hoppas jag bara att staffen som banna mig kan förstå hur jag tänkte och att han ska veta att jag vet att det jag gjorde var dumt och med det hoppas på att jag kan få andra chans.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej finns inget att stödja när jag gjorbt ett rent fel.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

det ända jag försöker få bort är min ban och om jag fick nån redlist elr något (inte få tbx nån krim elr så)

Tillbaka