Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen
Vad heter du IRL? Hannes samuelsson
Vad heter du på discord? Requew#8307
Hur gammal är du? 15
Hur många timmar har du på Fivem? 183
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag gillar att fixa bilar och jag praktiserar på mekonomen IRL så de vore roligt att jobba ig
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit mekonomen chef på marsta och kronoberg, Jag vet hur systemen funkar och jag vad delar samt OBD system.
Berskiv din karaktär? Jacob Tellgrensson, 21 Har gått motor gymnasium och har jobbat på mekonomen i en annan stad. Han har hjälp sin pappa med billar när han var liten och nu vill han gå långt inom branchen
Hur ofta kommer du vara inne? 3-5 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Japp
Vad heter du IRL? Hannes samuelsson
Vad heter du på discord? Requew#8307
Hur gammal är du? 15
Hur många timmar har du på Fivem? 183
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag gillar att fixa bilar och jag praktiserar på mekonomen IRL så de vore roligt att jobba ig
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit mekonomen chef på marsta och kronoberg, Jag vet hur systemen funkar och jag vad delar samt OBD system.
Berskiv din karaktär? Jacob Tellgrensson, 21 Har gått motor gymnasium och har jobbat på mekonomen i en annan stad. Han har hjälp sin pappa med billar när han var liten och nu vill han gå långt inom branchen
Hur ofta kommer du vara inne? 3-5 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Japp