Rendahl | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rendahl

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 12 Maj 1997

Vad heter du på discord? Rendahlz#9836

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 100+

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Aktiv kan jag vara nästan dygnet runt.

Hur ofta kommer du vara inne? Mellan 5-6 timmar varje dag.

Hur många timmar har du på FiveM? 102

Vad heter du? Svante Gyllensten

Hur gammal är du? 57

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag vill bli anställd på Securitas då jag länge har en vision hur jag vill att man karaktär ska utvecklas och skapa bra scenarion och spelglädje. Det vill jag göra genom en tjänst i Securitas.
Jag vet också att jag kan bidra till ett seriöst rollspelande och följa de regler som krävs.
Jag tar mig an de uppgifter som tilldelas och utför dem utan konstigheter.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Jag är lugn, pålitlig och kan hantera stress. Vill att alla ska få en så bra spelglädje som möjligt och därför platsar jag perfekt i Securitas. Det kommer inte bli massa lall utan det kommer bli seriöst rollspelande med hög kvalité.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har lärt mig mycket IC om yrket och vet att jag kommer att klara av det.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska alltid låta den person som talar i radion prata klart tills denna person avslutar med ett "Klart, slut"
Radion ska inte användas i onödan utan den skall användas som ett rent tjänstemedel.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? En bra Securitas vakt agerar professionellt. Man kan inte bli arg så fort någon inte gör som man säger. Man får hålla en lugn och god ton i Securitas och alltid försöka lösa situationen på plats och med verbala medel istället för våld.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag kontaktar ut i radion vad jag ser, samtidigt som jag börjar röra mig mot platsen för att ingripa mot den hotade personen. Kontaktar naturligtvis polis. I första hand försöker jag lösa problemet genom att prata med personen och fråga vad han vill och vad syftet med detta är. Skulle personen bli våldsam och gå till attack är man tvungen att försvara sig med hjälp av en tazer.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag meddelar i radion vad jag ser och försöker kontakta polisen samtidigt som jag rör mig och försöker avlägsna personen som misshandlar. Man får alltid prioritera den skadade personen och tillkalla sjukhus personal. Återigen om personen skulle bli våldsam måste jag använda mitt tjänstevapen för att försvara mig. Går det inte att avlägsna personen ifrån den misshandlade får jag även då använda mig av ett av mina tjänstevapen.

Har du några andra frågor? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka