Vad är ditt namn i verkligheten? petter svanlöv
Vad är ditt discord namn? petrus#3527
Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär heter reltih floda och är en liten bråkstake men kan bete sig. han är ute efter att bli rikast i hela staden på lagliga eller olagliga sett. han är lite små kriminell och har lite aggresionsproblem men han jobbar på det
. han är intresserad av bilar, och vara med sin kompis janne. hans uppväxt var svår så han har lite problem med humöret och att lita på folk förutom jan emanuel som han alltid hänger med. han är också 27 år men fyller 28 i september. han brukar också ofta gå live på twitch och är väldigt aktiv på twitter.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan vara kriminell (förstår inte riktigt frågan) och uppföra mig. och inte bryta mot några relger på servern.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tillexempel om jag blir rånad kan jag inte bara låtsas vara hur orädd som möjligt man ska göra fearRP i den situationen. (om det är så frågan menas)?
Hur hittade du Unive? av min kompis som har spelat på den tidigare.
Vad är ditt discord namn? petrus#3527
Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär heter reltih floda och är en liten bråkstake men kan bete sig. han är ute efter att bli rikast i hela staden på lagliga eller olagliga sett. han är lite små kriminell och har lite aggresionsproblem men han jobbar på det
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan vara kriminell (förstår inte riktigt frågan) och uppföra mig. och inte bryta mot några relger på servern.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tillexempel om jag blir rånad kan jag inte bara låtsas vara hur orädd som möjligt man ska göra fearRP i den situationen. (om det är så frågan menas)?
Hur hittade du Unive? av min kompis som har spelat på den tidigare.