Nekad rejmond_k | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clizzy

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Rejmond

Vad heter du på discord? rejmond_k#9274

Hur gammal är du? 07a

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo men jag kommer till att börja med se över hur det har gått för sjukvården den senaste tiden vad som har gått bra och vad som gått lite sämre, Efter det kommer jag att försöka bygga upp en stabil sjukvårds ledning, Sedan ska vi tillsammans som ledning se över alla anställda och aktiviteten, Vi ska försöka se över alla förslag som kommit in, Därefter ska vi försöka bygga upp och anställa så många som möjligt men det gäller att vara noggrann jag kommer att komma med många nya informations handböcker och utbildningar som ska utveckla allas kunskaper och rp som sjukvårdare, Jag kommer försöka ha många möten och lyssna på vad alla har att säga som sagt kommer satsa allt för en bra sjukvård kår, Jag kommer kolla över ekonmin och alla utbildningar jag kommer försöka få in fler utbildningar eftersom fler utbildingar då kommer folk att utvecklas inom sjukvård rpn, Att bli anställd på sjukvården ska inte bara vara för pengar man ska kunna sitt jobb och vara aktiv, Jag kommer försöka göra sjukvården till stadens aktivaste jobb

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit sjukvårdare samt så har jag varit chef på ett annat jobb ä, Min syrra pluggar till undersköterska IRL så får lära mig en del läser även på mycket om yrket, Jag vet även hur positionen Ska styras och hanteras på bästa sätt, För nurvarande är jag både rekryterare och inspektör hos polisen jag har tidigare varit chef på mekonomen qpark och varit pa på flera andra jobb. 2. Jag har jobbat med bilar i flera år har jobbat på jobb som Falck,Qpark,vianor,mekonomen och marjalisas det har gjort att jag har lärt mig allt som behövs för att kunna arbeta flitigt utantill jag har pluggat hårt för att bli chef för sjv och nu hoppas jag att jag blir det .

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne minst 7 timmar per dag och kommer vara aktiv konstant alla dagar,

Måndag 14:40 -23:10
Tisdag 15:00 - 22:40
Onsdag 15:00 - 23:10
Torsdag samma som lör söm
Fredag samma som lör sön
Lör sön 10:10 00:50

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej endast unive

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad! Vi har redan utsett en chef för detta yrke! Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka