Nekad rejmond_k | Chef-jobb ansökan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Clizzy

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas Chef

Vad heter du IRL? Rejmond

Vad heter du på discord? rejmond_k#9274

Hur gammal är du? fyller 15 imorgon född år 2007

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet?
Jo men jag kommer att börja med att kolla på hur aktiviteten och hur alla anställda jobbar sedan kommer jag att försöka förbättra och utveckla dom delarna som behövs jag kommer försöka vara så aktiv som möjligt, Jag ska även försöka ge nya förslag som kan vara bra till yrkets utveckling sedan ska jag passa på att ha många möten och ta upp saker som är viktiga försöka höja och förbättra rpn som Securitas samt att alla anställda ska börja rpa med mycket mer suntförnuft jag kommer även att stanna kvar länge som chef och alltid försöka förbättra yrket på alla möjliga sätt,, Kommer även satsa på att bygga ett rekryteringsteam som jobbar hårt och är erfarna inom den delen ska försöka bygga upp kåren och öka på antal anställda men vi ska samt kunna hantera jobbet och utbilda personerna komma med nya aktiviteter och övningar det ska jag försöka göra så bra jag kan.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo men jag har varit Securitas ett par gånger innan vet hur allt inom yrket fungerar och eftersom jag också varit personal ansvarig och uppåt på andra jobb så är jag väldigt kunnig inom chefs positionen att ta större ansvar över saker och att kunna ta beslut jag vet hur panelen och allt annat funkar så jag har goda kunskaper, sen har jag jobbat på väldigt många andra jobb och jag har tidigare varit personalansvarig inom sjukvården är lärde jag mig hur allt fungerar och hur Dom högre positionera ska hanteras med det kan jag hur utbildningar ska skötas samt att vi ska hitta på fler utbildningar och mer roliga och utvecklande saker för sjukvården. Jag har samt varit rekryterare inom polis innan samt personalansvarig++ för andra jobb så jag kan en del och är erfaren

När jag var Personalansvarig inom sjukvården fick jag kolla på hur utbildningar gick till jag är också väldigt påläst inom yrket och läser på alltid för att utveckla mina kunskaper

Hur ofta kommer du vara inne? Min data kommer förhoppningsvis komma i början på veckan men kommer försöka spela på en annan data så länge men när jag fått tillbaka min data från lagning så kommer det att vara varje dag minst 8 timmar kommer jag att befinna mig i tjänst samt så kommer jag alltid vara tillgänglig via discord men kommer vara väldigt aktiv.

Under lov och lediga dagar
Måndag: 0:00 - 03:00+
Tisdag: 10:00 - 03:00+
Onsdag: 09:00 - 02:00
Torsdag: 10:00 - 00:00
Fredag: 09:00 - 01:00
Lördag samt Söndag: 08:00 02:00
Självklart med pauser men kommer finnas tillgänglig vid dessa tider

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej endast unive

Har du läst våra Regler? ja

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka