Accepterad rehber.barzani | Ban Överklagan (Kilejjr7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rehber.barzani

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199087835557

Ditt Hex-ID: steam:1100001433559a5

Vad är din discord tagg? haval.lo

Vem var det som bannade dig? kilejjr7

Bild på banmeddelande: 1c14abdc5fcb928d01f5136930f08613.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag förstår varför jag blev bannad. Det är strikta regler emot fear rp och jag tycker staffsen gjorde de helt rätt egentligen. Tycker staffsen på unive är faktiskt ganska bra dom är väldigt hårda men rätt visa faktiskt,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev precis av med min perma ban oso tänkte jag komma in i fivem. Jag går in o spawnar senaste position. Det första jag gör är o ringa vale o hämta en bil. Jag hoppar in i min bil o dom börja rikta direkt medans en pizza bagare va vid sidan om mig på sin moped. Min fråga är skulle man verkligen råna någon framför en pizza utkörare? Inte så smart o lämna vittnen bakom sig? För de andra har jag rensat min chase o det tog lite tid för assetsen o loada in så såg seriöst inget. Efter en stund såg jag bilarna men inget mer. Efter detta åker jag till crips huset o snackar med mina vänner o dom följer med in till parkeringen som tillhör crips o börja skjuta i deras hus. Sist jag kolla får man inte göra det heller. Dom pitta mig även på vägen när jag körde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag gjorde fel egentligen men tycker inte det är rättvist hur jag blir bannad för fear rp men dom inte ens blir tillsagda. 320 själv har sagt om du försöker råna någon o dom sitter i sin bil och kan köra iväg så kan dom de. Det är liksom så jag skulle gjort i verkligheten på grund av min heder. Min karaktär är inte hederlös. Men enligt reglerna så får man inte det tydligen så då säger jag att jag ber om ursäkt men allt detta är väldigt komplicerat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några gånger. Men alla har jag blivit av med för de många grejer som inte stämmer. Jag ska aldrig bryta mot en sån regel eftersom jag vet hur jobbigt det är med såna som gör det. Liksom ärligt jag blev nyss UN bannad låt mig bara spela ärligt talat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skrivit i ooc chatt men jag vet inte tänkte inte på det alls. Jag ville ärligt bara kunna spela igen tänkte endast jag vill träffa mina kompisar och spela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? fear rp är inget man ska skoja om. De har jag lärt mig. Kunde aggerat annorlunda men jag tänkte ärligt inte efter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det kan ta sin tid. OM NI VILL HA BILD PÅ BANNEN MÅSTE JAG SKÄRMDELA KAN EJ TA SKRÄMDUMP

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka