Accepterad Ludde_2010__38286 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198207458968/

Ditt Hex-ID: steam:11000010ebbde98

Vad är din discord tagg? ludde_01

Vem var det som bannade dig? lluddee

Bild på banmeddelande: p bannad ggg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var korupt inom sjukvården det var inte en felaktig ban men jag tänkte jag har verkligen lärt mig av mina misstag och jag är hemskt ledsen att det blev såhär alltså att jag var korupt inom sjukvården det ska absolut mitt fel jag tog väck kryckor för pengar o la bara luktsalt. det var fel av mig men tänkte om jag kunde få en andra chans ska absolut inte hända igen. jag har ändå hållit mig borta från banns länge för att jag är grön spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. nej jag vakna upp kollade mobilen o hade fått en ping från min polare på discord så skrev han varför har du inga roller jag svarade vad menar du sen så kollade jag dc jag var bara icke medlem så jag gick upp igen till rummet o gick in på datorn klickade på unive sen stog det att jag var permanent bannad för koruption inom sjukvården jag fattade inte först varför men sen så förstod jag efter jag skrev då till ludde och jag hade bara ressat folk o inte rpad bra alls men förstår vad jag har gjort för fel har absolut förstått varför jag blev bannad så men vissa tjatade så mycket att jag skulle ta bort deras krycke det är absolut ingen bort förklaring varför jag gjorde för när jag gjorde det så kände jag mig snäll mot dom sen så kom det många som sa att de hade fått en felaktig krycka efter restart så jag tog bort den o la en mindre krycka på dom flesta som sa det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen har rätt för att jag var korupt inom sjukvården men jag har fattat vad jag har gjort och ludde bannade mig helt rätt han förklarade varför jag blev bannad men det var rätt men jag tänkte kanske att jag kunde få en andra chans ludde det ska fan inte hända igen att jag är korupt inom något jobb överhuvud taget har lärt mig av bannen att jag ska skärpa mig vill bara spela på denna servern har alla vänner o allt här alla andra serverar är inte bra alls man bara springer runt o skjuter. men som sagt har förstått vad jag har gjort och jag har lärt mig av bannen så undrade bara om jag kunde få en andra chans ludde hade varit svin schysst av dig men förstår om du inte vill har inte alls gått länge sen jag blev bannad. jag är ingen direkt shooter som springer runt o skjuter hela tiden. om jag kommer tillbaka så kommer min rpa bli svin mycket bättre har lärt mig av bannen. skulle tänkt i innan jag gjorde allt det här och tänka vilka konsekvenser det blir av det. men har lärt mig av mina misstag ska inte hända igen lovar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för c logg av en staff men det var jätte länge sen jag blev bannad för det men den var också felaktig jag hade precis fått vård sen så gav han mig krycka då så gick jag ner sen när jag kom ut så quita jag för att pappa skrek att jag av tvungen att stänga av då trodde staffen att jag c logga men dagen efter så hoppade jag support o frågade varför jag var bannad men jag förklarade min sida av händelsen och han sin sida av händelsen jag pratade men honom och allt löste sig så det gick bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att jag hade rpat mycket bättre som sjukvårdare och inte ta väck kryckor på folk även om dom skriker på mig att ta väck kryckan på dom. att rpa mycket bättre i /me och överhuvud taget. och att inte ressar folkm direkt. hopps ludde förstår eller någon annan

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut att inte vara korupt inom sjukvården o absolut inte i något annat jobb och inte ta väck krycka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka