Accepterad reflzx | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reflzx

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? amadeuz

Vad är ditt discord namn? reflzx.1

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: abdi abbas 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll trevlig men om någon gör något mot någon som är nära mig blir han it så snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter abdi abbas han föddes i fittja 1999 men han föräldrar är pakistanare och haft en dålig uppväxt och haft dåliga föräldrar mamman till min karaktär heter lotta fara heter pappan heter lnor abbas. Pappan slår abdi ofta om han gör något fel och de har gjort så abdi har mycke ilska i sig och de tar han på personer i skolan så hans pappa slår han för att han mobbar andra elever i hans skola. Hans skola heter björkhaga skola och den skolan har ungefär 500 elever. men när abdi blev 13 år så börjar han snata godis sne när han fylde 14 år så baxade han sin första moppe och de höll han på med tills han fylde 15 år och blev tagen av polisen när han försökte ta en bil sen så fick han ett prick i giristret och polisen sa att han skulle ha svårt att skaffa jobb när han blir äldre men när han blev 17 så trodde han att han skulle bli gäng kriminel men när han pratade med grabbarna så blev han jumpad så när han kom hem så va han lesen fast han ville inte säga till sin pappa för då skulle han bli slagen men när han fylde 18 så blev han gäng kriminel och gick med i ett gäng fast ha blev tagen av polisen för ett försök på ett butik rån så då fick han 4 års fängelse så när han kom ut ur fängelset så var han 22 men han chillade med sitt gäng och gjorde lite person rån och jumpar folk men när han blev 25 så åkte han till en stad som hette. framtid är att bli krim slössat mycke pengar på servern tex ped krim osv

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med bra rp spelare (fast ni redan har masser) och roliga oddshots och jag kommer streama masser på servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? inte vad jag kommer ihåg

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft: Den viktgaste som lägger grunden för rp. Sunt förnuft innebär att man ska tänka verklighetstroligt när man står framför ett val eller en handling. Man ska se det som verkligenheten och välja från vad man hade gjort irl. Fear rp: Detta är också något som varit ett stort problem från min erfarenhet. Att stå med en pistol eller en automatkarbin riktad mot sig och inte värna för sitt liv. Detta förstör väldigt mycket speciellt för polisen och den kriminella rpn.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är nämligen lite av en fivem veteran har typ 1.5k timmar och kört här när det hette multistaden för x antal år sedan. Varit chef på flera jobb på denna server. Varit polis. Haft gäng. Sen efter något dåligt scenario så tröttnade man så körde på några andra servrar efter det. Blev mod på nån server också men det var nåt/några år sedan nu och vill tillbaka in i fivem nostalgin. Inga planer på att lägga ner brutala mängder tid som innan då man har byggt sig lite mer av ett liv utanför datorn men kan garantera att jag kommer säkra ett jobb och se till att bidra till en bättre rp när jag ä inne

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka