Accepterad reflzx | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reflzx

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? amadeuz

Vad är ditt discord namn? reflzx.1

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: abdi abbas 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll trevlig men om någon gör något mot någon som är nära mig blir han it så snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter abdi abbas han föddes i fittja 1999 men han föräldrar är pakistanare och haft en dålig uppväxt och haft dåliga föräldrar mamman till min karaktär heter lotta fara heter pappan heter lnor abbas. Pappan slår abdi ofta om han gör något fel och de har gjort så abdi har mycke ilska i sig och de tar han på personer i skolan så hans pappa slår han för att han mobbar andra elever i hans skola. Hans skola heter björkhaga skola och den skolan har ungefär 500 elever. men när abdi blev 13 år så börjar han snata godis sne när han fylde 14 år så baxade han sin första moppe och de höll han på med tills han fylde 15 år och blev tagen av polisen när han försökte ta en bil sen så fick han ett prick i giristret och polisen sa att han skulle ha svårt att skaffa jobb när han blir äldre men när han blev 17 så trodde han att han skulle bli gäng kriminel men när han pratade med grabbarna så blev han jumpad så när han kom hem så va han lesen fast han ville inte säga till sin pappa för då skulle han bli slagen men

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga oddshots social rp och bra rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte alltid vinna i varje scenario. Man ska göra så att andra partiet också kan ha roligt. exempelvis att 2 poliser riktar pistoler mot dig. Då ska du inte hoppa runt och tackla ner dom och försöka vinna det. Då borde man bara ge upp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? inte vad jag kommer ihåg

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. COPBAIT det är när du försöker med att få polisens uppmärksamhet typ när dom står vid torget så kommer du o börja sladda o böna med bilen det är bara för uppmärksamhet. 2. METAGEMING metagemig innebär att du ta info utifårn spelt men typ vi säger att jag håller på att bli kinnapad o jag har vänner som jag prata med på DC o säger till dom kom torget att jag håller på att bli kinnapad det är Metageming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är nämligen lite av en fivem veteran har typ 1.5k timmar och kört här när det hette multistaden för x antal år sedan. Varit chef på flera jobb på denna server. Varit polis. Haft gäng. Sen efter något dåligt scenario så tröttnade man så körde på några andra servrar efter det. Blev mod på nån server också men det var nåt/några år sedan nu och vill tillbaka in i fivem nostalgin. Inga planer på att lägga ner brutala mängder tid som innan då man har byggt sig lite mer av ett liv utanför datorn men kan garantera att jag kommer säkra ett jobb och se till att bidra till en bättre rp när jag ä inne jag ska även var med på ett uppköp gäng

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka