Nekad reflecdo | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reflecdo

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Ditt discord namn: _reflecdo

Ditt Hex-ID: steam:110000134d752d8

Vad för typ av beslut gäller det? P Ban + Indragen allt

Vem/vilka tog beslutet? William07

Varför tror du själv att beslutet togs? Det skickades en screenshot på när jag utförde staffarbete. På screenshotten såg man ett crosshair i mitten av skärmen. Detta crosshairet är klassat som en tredjepartsmjukvara, vilket ej är tillåtet.

Hur är beslutet felaktigt? Det är absolut inte felaktigt, jag råkade ha igång ett crosshair på min skärm då jag nyss spelat spelet Arc Raiders. Jag blev kallad till att ta hand om reports, gick in väldigt hastigt och glömde stänga av crosshairet. Har aldrig använts under RP, kommer aldrig användas under RP för den delen heller. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag råkat använda det. Jag ångrar mina handlingar, jag önskar att jag inte hade glömt stänga av det. Jag vill verkligen få komma tillbaka för att få kunna spela med de många vänner jag skapat på servern under den tid jag spelat på den. Beslutet är som sagt inte felaktig, men förstahandsläget pekar inte mot att ge mig ett så grovt straff utan någon direkt konversation eller varning angående detta. Med det sagt menar jag inget illa och är fullt medveten om att detta beslut togs för att skydda servern.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har ej tillgång till något bevismaterial, om ni har tillgång vänligen bifoga i respons nedan :)

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka