Accepterad reflecdo | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reflecdo

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/reflecdo/

Ditt Hex-ID: 76561198846792408

Vad är din discord tagg? _reflecdo

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Användning av tredjepartsmjukvara under staffarbete (crosshairx)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade Arc Raiders, ett spelvälkänt för att ha urusla crosshairs. Blev taggad i discord för att det behövdes hjälp i support, reports och tickets. Så jag gick hastigt in-game för att hjälpa till. Jag glömde därmed stänga av crosshairet. En bild som tesdead tog av min skärm skickades ut i krim dcn. O därmed blev jag p-bannad samt indragen allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har kommit fram till att själva straffet var väldigt överdrivet. Men att bli straffad var rätt. Detta har jag kommit fram till genom att prata med flertal staffs om vad dem hade gjort i en likadan situation.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kan ej minnas sista gången jag blev bannad före denna gången. Gör sällan fel, sköter min RP snyggt och har bidragit med glädje och skratt till servern, som bevis på det har jag fått flertal PM på dc om folk som är ledsen över att se mig p-bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat slänga ett extra getöga på den lilla pricken mitt i skärmen och tänkt till lite mer om var den användes just där o då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Har aldrig använt crosshairet under RP, kommer aldrig. Detsamma gäller staffarbete. Ingen tredjepartsmjukvara är välkommen på Unive, kvittar hur liten och värdelös.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka