Nekad reflecdo | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

reflecdo

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Ditt discord namn: _reflecdo

Ditt Hex-ID: steam:110000134d752d8

Vad för typ av beslut gäller det? P - Ban, indragen Krim, Ped, Medlemskap

Vem/vilka tog beslutet? .william07.

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs pga att det uppkom en bild på när jag skärmdelat under staffarbete då jag råkat ha igång en app kallad: Crosshair X. Vilket anses vara ett tredjepartsprogram.

Hur är beslutet felaktigt?
Jag vill inte påstå att det är felaktigt direkt. Det jag tänker på är straffen.

Att dra in allt jag äger o har när jag endast begått ett misstag. Jag rpar inte med crosshairet på, skulle aldrig. Nu blev det väldigt hastigt med att gå in på en staffkaraktär för att hjälpa till med reports, jag satt stunden innan jag utförde staffarbete o körde ett spel som heter Arc Raiders. I detta spelet har dem väldigt få bra crosshairs. Väljer därför att jag ska använda crosshair x under tiden som jag spelar arc raiders.

Jag har inte haft en enda ban dem senaste tre månaderna, jag har jobbat gratis som en helper för att jag endast vill se till serverns bästa. Jag hade aldrig haft crosshairet på medvetet, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag råkat ha detta. Det är jättefel att ha crosshair igång under tiden som man rpar, detta vet jag.

Där finns ingen specifik regel som säger att det är strikt förbjudet under staffarbete. Samtliga mods har tillgång till esp, tracers osv. Så även om jag glömt stänga av det kan man argumentera att ett crosshair inte är särskilt illa under staffjobb. Med det sagt vill jag be så hemskt om ursäkt för att detta råkat ske. Det jag överklagar är att allting ska bli indraget. Väldigt feta straff för en grön spelare utan straff de senaste månaderna… jag vill be om att ha kvar allt jag hade förutom helper rollerna. O ist få en ban på ca 15-20 dagar. Detta är en engångsförteelse och kommer aldrig ske igen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet:
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka