Accepterad Refeo | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Refeo

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? alex141637 elle mitt smeknamn är A L E X

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Sten. När Peter Sten var 9 år gammal så märkte han att hans bror och pappa var bankrånare för han så dem på nyheterna. Hans bror och pappa var hans största förebilder, dem satt i fängelse men Peter skicka brev till dem hela tiden och blev mer och mer indragen i kriminaliteten. Peters mamma dog när han födes och när Peter blev äldre och förstog att hans mamma inte levde så blev han väldig ledsen men han berätta inte för några kompisar och försökte hålla undan tårarna för alla runt om han, vid något tillfäle runt 15 års åldern så försökte han ta en himla massa alvedon och dö för han inte kunde leva med den smärtan att hans mamma inte levde längre. Han fick bo med sina Mormor och Morfar tills han blev Äldre och flytta ut. För pappan och brorsan satt i fängelse. Peter kom in i ett gäng med mycket kriminella folk när han var runt 16 års åldern, hans Mormor och Morfar hade ingen aning att peter var kriminell dem trodde bara brosan och Pappan var det så varje gång Peter skulle hänga eller gör något med sitt gäng så sa han att han skulle träffa sin flickvän som inte existerade. Gänget tvinga han och göra grova saker t.ex. misshandel, rån och vapenbrott, just då kände han allt var fel men sen vande han sig och allt gick bra för Peter. Han är nu ännu idag med i detta gänget. Peter tog oftast ut sin ilska och ledsenhet på andra genom att misshandla eller döda dem, t.ex. så slog han ihjäl en man i baren för han gjorde för mycket ljud och var full.
Om hans gängmedlemar skulle få beskriva han som snäll, loyala och rolig mot gänget men när det kommer sig till andra gäng så är han inte så snäll skulla man säga....

Btw jag har kopierat ja men det var min ansökan innnan jag blev bannad så jag har fortfarande skrivit den. Om ni vill ha bevis så kan jag skicka i någon chatt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan Rp enormt bra och jag ger servern bra scenario som t.ex. butiksrån, så servern inte får lite liv. Jag är också väldigt aktiv på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i ett scenario t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans i rpn.

Hur hittade du Unive? En kompis till mig sa att det var en rolig och bra server på Fivem. Med massor av bra Rp och mycket folk. Anmäl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka