Accepterad Redz | Ansök till whitelist ansvarig [Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Redz

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
789
Reaction score
211
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Hur gammal är du? 16

Vad heter du på discord? Redz#3821

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kollar nästan varje dag, Jag brukar kollar runt i hemsidan lite då och då.

Hur aktiv är du i discorden? Jag är aktiv i discorden.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli whitelist ansvarig för att jag känner att det behövs flera vid tillfällena jag brukar kollar runt, typ vid dagen och nätterna, Jag har fritiden just nu och ajag vill multistaden sitt bästa så jag tänkte att hjälpa er mer än att bara vara en spelare och börja ta intervjuer och acceptera/neka ansökningar, Whitelist är en viktig del för dem som satsar på att ha det roligare på servern och jag som är aktiv skulle gärna vilja acceptera några bra ansökningar jag har sett eller neka dem dålga, För att hjälpa både servern och support och uppåt så dem kan göra lite viktigare saker, typ som att hålla mer koll på servern eller något annat.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag tycker att jag ska bli whitelist ansvarig för att jag har fritiden för att bli en whitelist ansvarig, Jag är också en aktiv spelare när det kommer till fivemoch så är jag aktiv på discorden. Jag har erfarenheten att bli whitelist ansvarig, Jag har varit liknande roller tidigare under min fivem karriär och andra spel, Jag vill hjälpa till servern och jag känner att börja med att försöka bli whitelist ansvarig är nog det bästa starten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Jag spelar inte på något annat community.

bump

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka