Accepterad red_cobra | Ban överklagan [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

red_cobra

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199042114225/

Ditt Hex-ID: 1100001407bb2b1

Vad är din discord tagg? Kid lover <3#4877

Vem var det som bannade dig? Det var längesedan typ 1 år sedan men tror vega. (en staff för ett tag sedan)

Hur lång tid var din ban? pban, blacklist

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står pbannad för korruption inom yrke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog vapen ur förrådet och på den tiden visste jag inte om reglerna så bra, jag var ny och jobbade på securitas. Jag har lärt mig av mitt misstag och vet nu reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbade en vanlig dag på securitas och fick för mig att kolla in vapen i förrådet. Jag tog ut en för att se på den och jag glömde lägga tillbaka den då jag fick larm. Jag la den i ett handsfack för att inte ha på mig den och whoops var jag pbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en ban som jag försänade och jag har lärt mig och kommer inte göra om. Jag kan nu alla regler till fullo och är redo att börja om på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JAg har inte blivit bannad tidigare vad jag vet för jag var ny på den tiden. Jag har lärt mig rp och kommer inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara skita i att kolla på vapnet och bara kollat på det i förrådet och inte tagit ur vapnet. Jag känner mig så dum att jag gjorde detta och ångrar mig så grovt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har väntat med att ansöka för att kunna lära mig rp och lära mig reglerna bra. Jag har som sagt varit bannad i 9 månader.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Tillbaka