Accepterad RecLxss | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RecLxss

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,130
Reaction score
405
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RecLxss_/

Ditt Hex-ID: steam:11000013efac0d2

Vad är din discord tagg? reclxss

Vem var det som bannade dig? Blanco

Bild på banmeddelande: imddage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag flög typ 4 - 8 meter upp i luften sedan landade på marken och råkade skratta när jag försökte rpa på mina skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag var i polisstationen och jag skulle dra ut på patrull med min kollega. Jag åker då och på något konstigt sätt så buggar typ hela skiten och automatiskt började bilen gasa och kör rakt mot en kulle och jag flyger lite upp i luften och sedan landar upp och ner sedan rpar jag på skador och säger aj och råkar få ett skratt imellan jag säger aj. Efter jag hade rpat lite på skadorna så går jag ut ur bilen och sedan ringer in en bil påväg tillbaka till polisstationen. Och 2 minuter efter så vart jag bannad för Mild powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är felaktig ban, eftersom jag rpade på den skadan jag fick och tycker inte att jag ska bli bannad för att jag råkade säga "aj hahaha" för att jag inte kunda hålla in mitt skratt för att hela mitt spel buggades sönder. För den anledningen jag fick senare var även för att jag sa "aj hahaha", så att jag blir bannad för mild powergaming. Tycker det är fel att få en ban för att man råkar skratta och har lite kul när man rpar och råkar få ut ett litet skratt när man försöker rpa på skador.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger. Vet inte exakt men ett par, men väldigt många av de har varit felaktiga då jag har fått unbann på de för att de har då just varit felaktiga. Den senaste bannen var över 1 år sedan nästan om man inte räknar med denna och den var även felaktig då de bannde fel person på den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, väll. Jag kunde väll inte haft push to talk på men jag försökte så bra som möjligt rpa på mina skador och säger då "aj, aj min rygg osv" och sedan när jag säger det får jag ett litet skratt och kan inte stoppa det och släpper min push to talk direkt när jag märker att jag hade den på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Försöka inte ha min push to talk igång när jag får ett skratt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka