- Meddelanden
- 1,130
- Reaction score
- 405
Vad är ditt namn i verkligheten? RecLxss
Ditt discordnamn: RecLxss#7202
Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2009
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag vill hjälpa Unive att upp nå sin fulla potensial inom rp:n. Jag kommer göra det genom att specca så mycket jag kan för att kolla så att personer som rp:ar på denna server inte lallar osv. Mitt mål som staff är att se till att alla i servern har bra tid, bra rp nivå och roligt samtidigt de rp:ar. Och om personer bryter mott dessa regler vi har på denna server så kommer det bli konsekvenser (Ban/kick) och det är bara för att lära upp personerna vad de har gjort fel och kanske förbättra det till framtiden. Jag anser att jag borde bli staff eftersom jag kommer att specca ofta och det kommer att hjälpa de andra staffsen med att rensa alla lallare osv.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Det beror på dagen, typ 3 - 11 timmar om dagen beroende på hur det ser ut den dagen om jag har skola, lov, vara med familj och vänner osv.
Hur länge har du spelat på Unive? Ett halvår (6 månader)
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit servervakt typ i 4 - 5 månader och så kan jag några kommandon:
/ban [id] (Man bannar någon)
/svban [id] (Du bannar en personen i 1 timme som servervakter kan använda)
/kick [id] (Man kickar någon)
/revive [id] (Du revivar personen som har det id som du har skrivit in)
/sv (Skriver i servervakt chatt)
/dv (Du tar bort bilen närmast dig)
/v [Bilnamnet] (Spawnar in den bil du vill ha)
/goto [id] (Du teleporteras till personen som har de id:et)
/spec [id] (Du speccar den personen som har de id:et)
/spec (Du får den lista av alla spelare som du kan specca)
/toggleid (Du kan se andras id)
/togglename (Du kan se andras namn)
/noclip (Du blir onsylig och kan flyga runt och specca)
/who [id] (Du kan se vad för roller personen har)
/m [id] (Du kan skriva till personen som har det id) (Du kan se steam namn då också)
(tror det var /tpm för att teleporteras till waypointen som du har lagt på GPS:en)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell är lite tveksam på. Skulle kanske funka men skulle häldre vilja ha något annat för att jag kan ha lite mer koll på dem
Ditt discordnamn: RecLxss#7202
Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2009
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag vill hjälpa Unive att upp nå sin fulla potensial inom rp:n. Jag kommer göra det genom att specca så mycket jag kan för att kolla så att personer som rp:ar på denna server inte lallar osv. Mitt mål som staff är att se till att alla i servern har bra tid, bra rp nivå och roligt samtidigt de rp:ar. Och om personer bryter mott dessa regler vi har på denna server så kommer det bli konsekvenser (Ban/kick) och det är bara för att lära upp personerna vad de har gjort fel och kanske förbättra det till framtiden. Jag anser att jag borde bli staff eftersom jag kommer att specca ofta och det kommer att hjälpa de andra staffsen med att rensa alla lallare osv.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Det beror på dagen, typ 3 - 11 timmar om dagen beroende på hur det ser ut den dagen om jag har skola, lov, vara med familj och vänner osv.
Hur länge har du spelat på Unive? Ett halvår (6 månader)
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit servervakt typ i 4 - 5 månader och så kan jag några kommandon:
/ban [id] (Man bannar någon)
/svban [id] (Du bannar en personen i 1 timme som servervakter kan använda)
/kick [id] (Man kickar någon)
/revive [id] (Du revivar personen som har det id som du har skrivit in)
/sv (Skriver i servervakt chatt)
/dv (Du tar bort bilen närmast dig)
/v [Bilnamnet] (Spawnar in den bil du vill ha)
/goto [id] (Du teleporteras till personen som har de id:et)
/spec [id] (Du speccar den personen som har de id:et)
/spec (Du får den lista av alla spelare som du kan specca)
/toggleid (Du kan se andras id)
/togglename (Du kan se andras namn)
/noclip (Du blir onsylig och kan flyga runt och specca)
/who [id] (Du kan se vad för roller personen har)
/m [id] (Du kan skriva till personen som har det id) (Du kan se steam namn då också)
(tror det var /tpm för att teleporteras till waypointen som du har lagt på GPS:en)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell är lite tveksam på. Skulle kanske funka men skulle häldre vilja ha något annat för att jag kan ha lite mer koll på dem
Senast ändrad: