Antagen RecLxss | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RecLxss

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,130
Reaction score
405
Vad är ditt namn i verkligheten? RecLxss

Vad heter du på discord? reclxss

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till att bli medlemskaps ansvarig var att jag har velat bli det sedan jag blev medlem på denna server. Att hjälpa andra som är nya och hjälpa spelare overall har alltid varit något jag gillar väldigt mycket. Jag gillar att bidra med det jag har lärt mig till andra som är nya och som har kört ett tag för att också kunna ta del av det och få en ännu bättre rp än vad de redan har. Jag har kört på denna server nu i lite mer än 2 år och jag känner att jag vill bli medlemskaps ansvarig igen och visa mer från mig denna gång. Senaste gången jag var det så var jag ganska aktiv i första månaden sen så slutade jag då mycket IRL kom i vägen och jag ville fokusera lite mer med det. Men nu efter över 1 år sedan jag var medlemskap ansvarig så känner jag att jag vill bli det igen och har mer intresse och tid än förut. Jag har även hört att det är lite mer nytt system som medlemskap ansvarig, så det ska bli kul att få testa på lite nytt som det också.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag är väldigt duktig rp:are skulle jag säga och jag kan de viktigaste reglerna. Jag har även erfarenheter sedan länge tillbaka. Jag har varit servervakt sedan 27 september 2022 om man inte tänker att jag inte har försvunnit pga rensning på alla servervakter. Jag var även medlemskap ansvarig för 1 år sedan, så jag vet hur det fungerar om inget har ändrats sedan dess. Jag kan även lite om hur man ska vara som staff då jag har haft ett antal personer som har varit staffs som jag känner och som är just nu. Så jag har lärt mig lite från de hur det är som staff och det kan kanske hjälpa lite hur jag ska vara som medlemskap ansvarig och kanske iframtiden om jag kanske lyckas bli helper och känner mig redo för det klivet. Jag kommer även att ta mycket medlemskap ansökningar/intervjuer. Jag är även väldigt trevlig när jag bemöter nya personer och även personer jag har träffat förut som är snälla tillbaka. Jag kommer att retvis när det kommer till att godkänna/neka personer. Jag kommer inte neka personer bara för att jag känner för det, detsamma med godkänna. Jag kommer att kolla igenom noga och se till att de har skrivit den och att de har skrivit bra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra männsikor med respekt. Om det är t.ex än muntlig intervju och personer inte hör, missförstår, så ska man som medlemskap ansvarig vara lugn och upprepa det man säger fast kanske denna gång lite tydligare och saktare så att personen förstår. Man ska även tänka att man ska visa respekt om du förväntar dig att få respekt tillbaka. Stressa inte också, ta det lugnt och prata alltid lugnt med de personer du bemöter. Jag kommer då att göra detta då jag känner att det har funkat de flesta gångerna med de flesta. Även om de är lite arga, visar typ ingen respekt, så kommer jag ändå att förtsätta ha lugn ton och förtsätta konversationen tills vi är klara.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kommer att påverka betydelsen genom att visa vad skillnaden mellan icke medlem och medlem är mycket och att de kommer att lockas till att faktiskt ansöka till medlem. Jag kommer att göra så att icke medlemmarna känner sig trygga på servern så att de kanske stannar längre och kanske tillslut ansöker till medlemskap. Jag kommer att förklara att man kan göra mycket mer som medlem som att få chansen att få ett roligare jobb som t.ex marja-lisas, mekonomen, polisen etc. Jag kommer att göra det bästa jag kan för både icke-medlemmar och medlemmar så att de har det tryggt och roligt under tiden de spelar på Unive. Jag kommer även att visa hög rp nivå då det är viktigt så att vi får de som gillar att rpa i ganska hög nivå.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som medlem så anser jag att man ska kunna Unives regler och kunna hålla en bra nivå på rpandet så det blir roligt för båda parterna medans man rpar. Man ska också vara ett gått exempel för de som är nya på servern så de kan lära sig av er på rätt sätt och inte på fel sätt. Man ska veta att detta är en server man rpar på och inte någon slags lall server. Man ska veta att man t.ex inte ska åka runt och vdm, rdm etc. Jag tycker att medlemmar ska även ha mycket intresse inom rp och inte kan tröttna ganska snabbt, då om man tröttnar och fortsätter att köra så kan det förekomma mycket lall och låg nivå inom rpn, och det kommer att förstöra serverns rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag ska kunna hjälpa personer som behöver hjälp. Jag ska även vara ett gott exempel för andra medlemmar, hög rp nivå osv. Jag ska även kunna reglerna som Unive har som medlemskaps ansvarig. Jag ska ta intervjuer och läsa medlemskaps ansökningar ganska ofta. Jag ska även kunna nås i discord om det skulle behövas.

Hur ser din aktivitetet ut? Skoldagar: 17:00 - 22:00, Helger: 10:00 - 04:00, Lov: 09:00 - 05:00. Vissa dagar kan jag sitta längre eller minder beroende på hur trött jag är eller om jag har något att göra IRL.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
+rep Han är en riktigt skön grabb och får saker gjort snabbt och effektivt! Han skulle passa bra som Medlemskaps ansvarig!

+++rep. Otroligt kompetent och från en tidigare ma så vet jag att han har alla skills för att vara en riktigt bra ma

++rep som en FD M-A så har jag uppfattat och konstaterat att denna personen verkar vara mycket kompetent arbetskraft och kuling inom staff då denna individen har varit sv i ett rätt så stort tag nu. Mvh KZ81

++rep som en FD M-A så har jag uppfattat och konstaterat att denna personen verkar vara mycket kompetent arbetskraft och kuling inom staff då denna individen har varit sv i ett rätt så stort tag nu. Mvh KZ81
import

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka