Inaktuell reapt_ | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

reapt_

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
7
Vad ska gänget heta? the Kurgan

Vad är ditt discord namn? kaldroi#2835

Vad heter du i verkligheten? karl ling

Ditt födelsedatum: 1 Juli 2005

Hur ofta kommer du vara inne? vardagar från typ 3-11 och helger typ 10-15 timmar

Hur många timmar har du på Fivem? ca 1000 timmar

Berätta om din karaktär: min karaktär är en rysk man som har väldiga humörsvängningar och haft sen barn domen och det fick han från sin far i Ryssland som var med i en rysk mafia där dom höll på med droger vapen och mm. jag som liten såg upp till min far väldigt mycket och har alltid velat göra som han och vara som han men en dag så blev det bråk mellan min far och min mor så att vi var tvungna att flytta till sverige då min fars mafia var efter min mor när vi då kom till Sverige hade vi väldigt svårt med ekonomin och att komma in i samhället och detta gjorde mig upprörd så att som ung börja jag försöka visa vem jag var och vem som bestämde så att jag börja hålla på med kriminella saker tex som försäljning av droger mm. detta höll på ett bra tag och det är dit där jag tagit mig nu där jag vill öppna en mafia för att både minnas min far och för att göra han stolt

Varför ska just du få starta ett eget gäng? tror inte detta kommer bli en flopp då jag kommer ta detta på största alvar tex om nån lallar det minsta eller abusar nån ting i gänget kommer dom ryka direkt. jag har också mycket erfarenheter inom kriminell rp då jag har varit krim ett bra tag och varit med i många gäng och nu känner jag att jag vill testa en kriminell rp som jag aldrig har sätt på servern tidigare

Har du några med dig från start med gänget? mille, sen håller jag på att leta

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? vi kommer rp på att vi köper in bil delar via stora containers vid last kajen men egentligen så är det stora tunga vapen och droger vi både använde och säljer vidare. vi kommer åka runt i staden med stora feta g wagons bmw och mafia bilar för att visa upp oss vilka vi är och om vi får tillstånd till att skjuta upp i luften från bilarna för att göra folk rädda och visa oss mäktiga så hade det varit en kul grej för det gör dom irl i ryska maffias . vet att man inte ska spela för makt och pengar men jag vill bara att denna mafian ska bli så som dom är irl så att tex om polisen ser oss skjuta ur bilarna så ska dom mer ta skydd och vara rädda för oss och mer låta oss gå och i stället ksk spawna på oss tex på var vi håller hus och sen planera en stormning men när vi är ute på gatan så ska dom mer vara rädda för oss och inte försöka stoppa oss. vi kommer också hålla hus på drog ställern med springisar och hundar som plockar åt oss medans vi håller vakt eller något annat. så att efter som detta är en mafia så kommer vi både visa upp oss på gatorna men även hålla hus vi gäng och drog ställen där vi både kan plocka och sälja vapen. skulle polisen fråga vart vi får alla pengar ifrån så säger vi att vi har en verksamhet där vi reparerar bilar pimpar och trimmar bilar.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? jag har varit med i gäng ett x antal gånger och varit hyfsat högt uppsatt i gänget men det har nästan alltid jag som mer eller mindre har holt koll på gänget så att dom gör rätt beslut och beter sig

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? jag tycker det är väldigt viktigt med bra rp det ska inte vara något som hest lall i mitt gäng för att om jag skulle se lall eller att man bryter mot nån regel så kommer det gå till Staffs oavsett hur nära dom står mig för att rp är riktigt viktig och det är den vi är här för

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? som sagt vi ska alltid hålla oss till reglerna och göra alla scenarion roliga för alla sidor då vi inte kommer bryta mot några regler då jag kommer vara väldigt tydlig med vad som gäller och inte

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut ett bra senario kan g till såhär att våran vice boss kommer till oss och säger att han har blivit rånad och kidnappad när vi får reda på detta försöker vi få alla medlemmar till gänghuset och så börjar vi planera hur vi ska gå till väga jag som boss bestämmer att vi ska börja med att hitta deras gäng hus och när vi vet vart de är så ska vi då börja spawna där och försöka hitta så mycket info som det bara går tex vem som är gäng boss när vi har fått reda på det så ställer några gubbar sig så att dom har bra syn på dom och när bossen drar från deras hus själv så kidnappar vi han med tunga vapen och kör iväg han till ett bra ställe där alla andra gubbar står redo där efter tvingar vi han att ringa dit sina polare 2 i taget så att vi alltid har övertag till slut har vi hela gänget på en plats med ett sort övertag då vi sen börja pressa dom på information och kränker dom genom att tex pissa på dom och be dom göra saker dom aldrig annars hade gjort sen hade vi vingat nån i deras gäng att döda sin egen boss för att visa vilka det är som bestämmer där efter hade vi tagit deras kläder och mobiler och låtit dom springa iväg som rädda hundar medans dom springer iväg så tar vi våra bilar och åker där ifrån och firar med bers.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? jag skulle kunna be staffs specca folk som jag känner skulle kunna ha potential till lalla eller regel brott där efter så kan jag också be alla gäng medlemmar som går med att alla regel brott som sker ska skickas till staffs så att det blir så bra rp som möjligt

Hur hanterar du kritik? jag tar åt mig och försöker alltid förbättra mig till det bästa och blir inte sur om nån säger att jag har gjort fel jag tar mer år mig vad jag ska göra bättre till nästa gång

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? ja det är helt självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

+ rep #the Kurgan
blir detta ett gäng kommer rpn på servern höjas enormt!

Tillbaka