Accepterad ReaperNSP | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ReaperNSP

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
598
Reaction score
63
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199198610696/

Ditt Hex-ID: steam:110000149cfa508

Vad är din discord tagg? ReaperNSP

Vem var det som bannade dig? Alchemy120

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-19 025919.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag sköt vid ett tillfälle som inte va sista utväg. Skotten som avlossades var inte egentligen nödvändiga och scenariot hade kunnat lösa sig på ett annat sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snackade med en person som körde runt i en kartellen bil. Jag försökte snacka med honom men det ända som hände va att han gjorde konstiga ljud som om han muckade mig eller försöka provocera fram ilska. Jag valde att vänta så att någon kunde komma på min prio, när det kom någon så hoppade jag ut och riktade, personen i kartellen bilen försökte köra iväg och lyckades. Medans han körde så sköt jag mot hans däck.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är giltig, jag förstår och sa det även i samtalet som en staff satte mig i att jag förstår att det ser skevt ut och att det inte var sista utvägen. Jag förstår också varför bannen och mina varningar va tillsatta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare bans för ett väldigt bra tag sedan för andra saker som ej är relaterat till detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita att skjuta och köra efter istället. Skjutas ska egentligen tas i sista utvägen. Eller så hade jag kunnat skita att ens snacka med honom och kört därifrån eftersom jag var på väg till en butik från början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har faktiskt lärt mig något tro mig eller ej. Även snackat med andra staffs om andra ärenden och scenarion där nästan samma sak hade hänt mig. Jag lärde mig även efter jag snackade med en hapy att man inte ska skjuta däcken alls i min situation. Jag tror jag tog upp det i ett supp ärende om något annat efter jag sköt mot kartellen grabben. Förstår att det jag gjorde är fel och kommer inte göra om det igen. Jag är även en grön spelare med bra historik samt va SV innan den drogs in efter bannen.

Jag är inte ens person som egentligen skjuter på det sättet utan jag snackar faktiskt ganska ofta innan jag ens tänker på att hoppa ut på folk. Senast jag blev bannad va typ 2025-05-24 (något sådana).

Men nästa gång jag finner mig i en sådana situation så kommer jag inte skjuta utan köra efter honom och få honom snacka även ifall han gjorde konstiga ljud istället för att samtala med mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka