Nekad ReaperNSP | Beslut [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ReaperNSP

Helper
Helper
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
598
Reaction score
63
Ditt discord namn: ReaperNSP

Ditt Hex-ID: steam:110000149cfa508

Vad för typ av beslut gäller det? 1 krim varning som ledde till en indragen kriminell roll.

Vem/vilka tog beslutet? Berra1213

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag var odiskret och sköt från motorvägen.

Hur är beslutet felaktigt? Tycker inte att beslutet är helt felaktigt men jag tycker att man kan ta en sak till åtanke. Att jag ändå sprang in till sidan av motovägen för att skjuta. Detta med att inte skjuta på motorvägen är ganska nytt och man glömmer av sig. Jag hann tänka på det medans jag sköt och ställde mig in mot sidan när jag väl gjorde det. Det tycker jag borde tas till åtanke. Jag hade kunnat göra så att sitta ut bannen istället för att få indragen krim för just det. Vet om att det är strikt men hade VERKLIGEN uppskattats!

Under 2 och 1/2 år som jag spelat på servern har man fått skjuta på motorvägarna + så laggar man mindre där jämfört i city och sandy. Det är inte som om jag gjorde det med flit. Men jag insåg att man inte fick medans jag sköt och sprang in i kanten medans jag gjorde det. Som sagt detta är ganska nytt och vet att det är strikt förbjudet men det är ändå ganska nytt.

Tyckte att indragen kriminell roll var lite för överdrivet i just denna situation. Medveten om att jag hade varnignar tidigare.

Detta är första gången jag får indragen kriminell roll och vad uppskattats ifall det också kan tas till åtanke.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Ban beviset finns endast.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Vill säga att jag inte närvarade under krim mötet när det togs upp och därför inte kunnat få in det i skallen helt. Kommer VERKLIGEN INTE hända igen kan jag garantera.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka