Antagen realuser222 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realuser222

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: @realuser222

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2010

Varför ska just du bli staff? Ni ska välja mig som Staff för att jag är en kompetent, samarbetsvilig och allmänt trevlig person. Jag är en mycket erfaren FiveM spelare. Jag har varit tidigare Mod på en annan rollspel server. Ni ska välja mig för att jag är aktiv och bra bemötande. Jag vill bidra med samarbete, hjälpa till andra Staffs, respektfull, effektivt arbete och rensa regelbryttare på servern som inte har fått konsekvenser. Ni ska välja mig som Staff för att jag kommer vara Aktiv inom alla områden jag blir tilldelade, så som Reports, Support m.m. Jag vill bidra med all min nytta till att försöka förbättra servern. Jag hoppas jag blir tilldelad en chans, då jag anser att jag uppfyller kraven.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Röst regeln, lall och regelbrott. Jag tycker att röst regeln inte funkar så bra, under min tid jag har rollspelat på servern har jag märkt av personer som är ex. 25 år gammal in-game som inte matchar in med rollspelarens röst. Jag tycker att lall är ett problem på servern som kan förbättras, alltså att rollspelare/icke medlemmar inte tar rollspelet seriöst eller ex. Att en spelare går in i Marja Lisas och börjar lalla med personal eller bland folk i affären som vill rollspela seriöst. Regelbrott, vissa spelare undviker konsekvenser för sina regelbrott och kan begå samma regelbrott igen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Problemet kan lösas ifall man samarbetar, gör ett effektivt och välutfört arbete. Problemet kan alternativt lösas ifall alla Staffs/Helpers bidrar med aktivitet i Specc och reports. Bland annat viss utföra support ärenden i ett proffesionelt och utfört sätt, där ett beslut ska vara genomfört och rätt. Kommunikation bland alla Staffs så aktivieten står högt, eller om en annan Staff behöver hjälp i ett support ärende så ska vi andra hjälpa till honom och komma till ett beslut. Agera proffesionelt är viktigt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som Staff ska man alltid agera proffesionelt. När man är Staff blir man en förebild för spelare på servern. Då ska man agera proffesionelt igenom att vara trevlig, agera med en bra ton i support ärenden/allmänt. Som Staff är man som alla andra rollspelare. Man får inte fördel bara för att man är Staff. Man ska rollspela och följa reglerna till punkt. Man ska vissa spelare vad som är rätt och fel i situationer. Som Staff ska man vissa hänsyn till spelare så de känner sig trygga att fortsätta spela på servern. Man ska låta den andra personen prata till punkt (ex. I ett support ärende) och utföra det proffesionelt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? RP kommer rakt av inte ske. Blir jag Staff ska jag vissa att jag ansökte till positionen för en anledning. RP är det absoluta sista som kommer ske (kommer ej ske). Jag har massor av tid över när det handlar om mitt privata liv. Jag har tid för Staff arbetet - Forumet, Discord, Ingame (reports, support, specca och support ärenden).

Hur länge har du spelat på Unive? I början av 2023 till slutet av 2024. Förlorade intresset för FiveM efter den perioden. Jag har varit tidigare Medlem. (Är närvarande Test-Medlem).

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit tidigare Mod på Avena Roleplay. Jag har haft tidigare erfarenheter inom Staff Arbete så som Support, reports, forumet och speccandet. Jag vet hur man agerar som en Staff och tar positionen seriöst.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

+rep väldigt kompetent, mogen, aktiv och trevlig. Han förtjänar verkligen att testa på att vara staff!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka