Antagen realuser222 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realuser222

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? @realuser222

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskaps-Ansvarig var att jag vill vara med och hjälpa till servern. Jag är en ny Medlem på servern och hade velat testa på något nytt som att ta in nya medlemar till servern som får lära sig hur man rollspelar och är kunnig inom reglerna.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag är en aktiv, trevlig, samarbetsvilig och engangerad person. Jag kommer göra ett effektivt arbete både in-game och i discorden (forumet). Jag har mycket aktivitet över till ett sånt här arbete som hjälper servern växa. Därför har jag valt att ansöka för att bidra med min nytta till servern att växa. Jag är proffesionel inom mitt arbete och hur jag utför det.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska göra ett proffesionelt arbete. Alltså så ska man bemöta andra människor med respekt. Det gör att personer känner sig tryggare för att fortsätta spela på servern. Man ska vara en trevlig person.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Alla ska känna sig välkomna till servern och kunna fortsätta spela och delta i communityn. Som Medlem har man visat för staffs/andra att man vet hur man rollspelar, man är kunnig inom reglerna på servern, man är respektfull IC / OOC och har en förståelse för rpn allmänt. Behövs ingen direkt påverkan, då det redan ser perfekt ut enligt mina ögon och tankar. Men jag skulle såklart lägga massor av aktivitet på ansökningar och intervjuer för att visa att jag passar in för denna roll.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som en Medlem på Unive ska man ha förståelse inom reglerna samt rollspel allmänt. Man ska veta hur man rollspelar och gör saker som inte bryter emot suntförnuft. Som Medlem ska man kunna utföra roliga scenarion för både partnerna så både har en chans under ett scenario.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Man har alltid ett stort ansvar, oavsett om man är M/A eller inte. Som M/A har man som ansvar att vara respektfull under intervjuer, (man ska ta intervjuer). Man ska gå igenom ansökningar på forumet. Man ska ta reports/specca in-game och själv ska man fortfarande rollspela som en normal Medlem och följa reglerna.

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar genomsnitt kan se ut som 4-6 timmar dagligen. Helger - 8-10 timmar. Lov - Oklart, men massor av tid.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka