Nekad realtwex | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realtwex

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? winzent

Vad är ditt discord namn? realrtwex

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Ahmed husein Ahmed är en 30 årig man med utländsk bakgrund uppväxt i förorterna av Stockholm. Han har haft en tuff uppväxt där han endast levt min sin bror och morsa då hans pappa dog i ett väpnat rån i ung ålder. Han har alltid haft kriminalitet runt sig, då droger vart en stor del av hans barndom. Båda hans föräldrar var tunga brukare och var även stora karaktärer inom just den marknaden. Ahmed själv har ett stort intresse för gäng världen och söker sig ofta till stora grupper så som gängen i hans område. Han är hetlevrad och söker ofta konflikt. Även om han ser gängen som ett sätt att tjäna pengar föredrar han enkla och snabba jobb som betalar ganska minimala summor pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med långa och utdragna scenarion som är roliga för båda parterna och kommer spela för motpartens vinst. Jag har tidigare varit krim en längre period som jag planerar att bli igen. Har spelat unive sen 2022 så har mycket erfarenhet inom RP och vet hur ett bra scenario ska spelas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att andra parten ska ha roligt också. Det kan vara så simpla saker som att stanna vid ett trafikstopp så att poliserna också har kul. Detta är viktigt för att alla ska ha roligt på servern. Utan detta så blir det inte kul på servern för alla och det kan leda till att servern tappar spelare eller får ett sämre rykte.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, till exempel regeln VDM, det står för Vehicle death match vilken betyder att man inte får använda sitt fordon som ett vapen, till exempel om man kör på nån för att vinna ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört detta i 2år och har haft bra rp och haft super kul kommer aldrig sluta.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae tyvär inte

Nekad. Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning.

Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka